ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

פרסום מימד זכה בפרסים יוקרתיים בתחרות האפי 2019 על שני מהלכי שיווק מבריקים במגזר החרדי

בתחרות Effie Awards, התחרות הבינלאומית היוקרתית הנערכת כבר 19 שנה בישראל, זכה פרסום מימד זו השנה השנייה ברציפות, והפעם בשני פרסים שונים בקטגוריית מגזרים

פרסום מימד זכה בפרסים יוקרתיים בתחרות האפי 2019 על שני מהלכי שיווק מבריקים במגזר החרדי
הזוכה בתחרות האפי 2019 צילום: יח"צ

בתחרות Effie Awards, התחרות הבינלאומית היוקרתית הנערכת כבר 19 שנה בישראל, זכה פרסום מימד זו השנה השנייה ברציפות, והפעם בשני פרסים שונים בקטגוריית מגזרים:

פרס זהב – המקום הראשון בקטגוריה על מהלך השקת קורנטו פרווה, ופרס ארד – על מהלך השיווק 'מכניסים טוב הביתה' של מחלבת טרה.

פרס הזהב הוענק לפרסום מימד בעקבות קמפיין ההשקה המבריק של טילוני קורנטו של גלידות שטראוס בגרסה הפרווה – תחת הכותרת 'ליהנות כל הזמן'. המוצר החדשני יצר שינוי בהרגלי הצריכה של המגזר החרדי והציג לראשונה אופציה לקינוח ברמה גבוהה לאחר ארוחה בשרית.

קמפיין ההשקה כלל פעילות מפתיעה, שבמסגרתה חולקו במגוון טשולנטיות טילוני קורנטו פרווה בהפתעה. המהלך הביא לתגובות נלהבות בציבור, שגילה שניתן ליהנות מגלידה משובחת ואיכותית גם אחרי סעודת שבת או חג.

המהלך הפרסומי הביא לגידול דרמטי בנתח השוק של קורנטו בקטגוריית הטילונים, הביא לשיח בקרב המגזר החרדי ולאלפי התנסויות בקורנטו פרווה וזיכה את פרסום מימד בפרס זהב – מקום הראשון בתחרות האפי בקטגוריית המגזרים.

המהלך השני שזיכה את פרסום מימד בפרס בתחרות האפי הוא מהלך השיווק החכם שהכניס את טרה לבית החרדי.

קמפיין השקת הכשרות של טרה שנערך בשנה הקודמת זיכה את פרסום מימד ואת מחלבת טרה כבר בשנה שעברה בפרס זהב של אפי בקטגוריית מגזרים. הפעם, מהלך ההמשך 'מכניסים טוב הביתה' ביסס את טרה ככוח עולה בשוק החלב במגזר החרדי וזיכה את פרסום מימד בפרס ארד בתחרות הבינלאומית.

פרסום מימד הוביל את קמפיין 'מכניסים טוב הביתה' שהתבסס על היכולת של תזונה טובה יותר לשפר את איכות החיים, את ההרגשה האישית ואת האווירה המשפחתית. כשאוכלים טוב מרגישים טוב יותר, ומוצרי טרה מאפשרים לכל אחד להכניס הביתה תזונה טובה יותר עם מוצרי חלב טעימים ואיכותיים.

המהלך המתמשך חולק לכמה שלבים והתפרש על פני השנה בהתאם להזדמנויות הצריכה כמו חגים, חופשות ועוד, ובסיומו רשמה טרה צמיחה חסרת תקדים ויצרה שינוי אדיר בשוק מוצרי החלב במגזר החרדי, מה שזיכה את המהלך השיווקי של פרסום מימד בפרס ארד יוקרתי בתחרות האפי 2019.

תחרות האפי היא תחרות יוקרתית המתקיימת ב-49 מדינות, והפכה עם השנים לאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים. המהלכים דורגו בידי צוות בן 70 שופטים, שכלל אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ, ייעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה.

את הזכייה במקום הראשון והשלישי בקטגוריית המגזרים קיבל פרסום מימד בטקס האפי 2019, שנערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי"ל. באירוע היוקרתי השתתפו מאות אנשי שיווק, בכירים בעולם הפרסום ומנכ"לי החברות המובילות במשק.

טילוני קורנטו תחרות האפי כשרות טרה פרסום מימד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד