י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דאגה עצומה

צפו: הטייס החרדי הצטרף לחיפוש אחר הרב

מאמצים רבים מושקעים בחיפוש אחר הרב באומן שנעדר מאז אמש כאשר זינק למים כדי להציל את תלמידו בן ה- 11 • טייס חרדי של ארגון הצלה המקומי, הצטרף לחיפושים

צפו: הטייס החרדי הצטרף לחיפוש אחר הרב
חיפושים אחר נעדר. אילוסטרציה צילום: Yeshiva world news

התקשורת המקומית בווירג'יניה מדווחת, כי משמר החופים של ארה"ב השהה את מאמצי החיפוש היום (רביעי) בצהריים. מנגד אתר Yeshiva world news מדווח, כי צוותים רבים עדיין נמצאים בחיפוש במים אחר הרב שנעלם.

בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים', נראים סירות משטרה בתוך המים, עם מסוק שסורק את קו החוף.

בנוסף ארגוני חסד רבים שלחו מתנדבים לחפש את הרב באומן, רב בישיבת "תורת חיים" שנעדר מאז אמש. הציבור נקרא להתפלל למציאת הרב ראובן צבי בן אסתר ביילה.

ארגון הצלה של ניו יורק, הוציא מטוס ששייך לארגון המונהג בידי טייס חרדי בשם אלי רואו - שעומד מאחורי הצטיידות המטוס. אלי טס במעגלים מעל המים שעות ארוכות בחיפושים אחר הרב.

כזכור כפי שדווח לראשונה באתר 'בחדרי חרדים', רשויות ההצלה והחירום קיבלו ביום שלישי האחרון קריאה על טביעה בפארק המים בחוף ווירג'יניה. מי שצלצל אמר שישנם שני אנשים במים: אחד מהם בן 35, השני היה ילד בן 13.

הרב היה עם קבוצה של כ-20 תלמידים וראה לפתע את אחד מהם נאבק במים; אז הוא נכנס לעזור לילד. הילד הצליח לצאת, אבל הרב לא יצא החוצה וצוותי חילוץ עדיין עושים מאמצים לאתר אותו.

עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם מתפללים למציאת הרב באומן; קבוצות גדולות חילקו ביניהם את ספר התהילים, כדי שהתפילות ימשיכו ברציפות. היום תתקיים אסיפה גדולה של הורי הילדים ויוחלט מה לעשות עם המשך המחנה.

אתר Yeshiva world news דיווח כי צוותי חילוץ גדולים מאד, ביניהם ארגונים שונים: 'ארגון חברים של רוקלנד', יחידת ההטסה של ארגון הצלה מניו יורק, 'חי לייף ליין', 'אחיעזר', ארגון חברים מבולטימור, מנסים למצוא את הרב ראובן צבי בן אסתר ביילה.

הצלה חיפוש נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד