י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פסגת רומסי השבת • צפו

"החרדים מפיצים פייק ניוז ברמה הכי גבוהה"

לאחר שכרמל שאמה העביר בהצלחה את הפעלת התחבורה הציבורית בשבת קודש ברמת גן, רון קובי ראש עיריית טבריה המצוי במצוקה, הגיע ללשכתו של שאמה כדי לברכו • צפו

"החרדים מפיצים פייק ניוז ברמה הכי גבוהה"
כרמל שאמה ורון קובי צילום: פלאש 90

על רקע ההחלטה שהעביר כרמל שאמה הכהן ראש עיריית רמת גן על הפעלת מערך התחבורה הציבורית ביום השבת, הגיע לעיריית רמת גן עמיתו לפרובוקציות ולשנאת החרדים רון קובי.

קובי כהרגלו פתח בשידור חי ובירך את כרמל שאמה על כך שהעביר חוק התחבורה הציבורית בשבת. "אנחנו מדברים פה על הכפייה החרדית ואני רוצה לברך את כרמל על החדשנות והנועזות. פה עושים את זה אחרת. יש כאן ציבור שרוצה להרגיש את החופש והכי חשוב, חיה ותן לחיות."

"תגיד לרפאל טרבלסי שיכנס לקואליציה" ביקש קובי מראש עיריית רמת גן "בשמחה" השיב לו שאמה ופנה לטרבלסי - חבר מועצת העיר טבריה מטעם מפלגת הבית היהודי - בשידור החי "טרבלסי אם אפשר להשפיע מבפנים ולקבל סמכויות, המקום הוא בפנים. רק עכשיו סיימתם בחירות, להדיח ראש עיר זה לא לעניין. התקציב לא עובר - העיר משלמת את המחיר".

שאמה סיפר לקובי על הקשר שלו עם הנציגים החרדים בעירייה "הסגן האהוב שלי זה הסגן מש"ס, עם כל המתיחות שיש לנו כעת". קובי ניצל את ההזדמנות ופנה אל דוד אוחנה חבר מועצת עיריית טבריה "דוד אוחנה תתעוררו ובואו להעביר את התקציב ביום ראשון, אחרי שיעבור נדאג לכם".

בהמשך האשימו כרמל שאמה וקובי את התקשורת החרדית כי היא מסיתה נגדם "פייק ניוז ברמה הכי גבוהה שיש" פסק קובי על התקשורת החרדית.

כרמל שאמה הכהן רמת גן עיריית טבריה רון קובי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד