י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חדש: ביקורת מסעדות

יצאנו להמבורגר ומצאנו ב'אגאדיר' מסעדת בשרים

'בחדרי חרדים' חונך מדור ביקורת מסעדות | לאחר התלבטות בין היוקרתי לעממי, מאיה הבלין החליטה לפתוח במסעדת ההמבורגר של אגאדיר | כל הנתונים: בכתבה

יצאנו להמבורגר ומצאנו ב'אגאדיר' מסעדת בשרים
מסעדת אגאדיר צילום: באדיבות המצלם

חונכים ביקורת מסעדות שבועית, ואין כמו ההתלבטות של הפתיחה. השאלה מי תהיה המסעדה הראשונה שנסקור משקפת את ההתלבטות הכללית של המדור: האם הביקורות יעסקו בעיקר במסעדות יוקרה, כאלה שמספקות לוקיישן טוב לתמונות ואווירה חגיגית, או ללכת על מסעדות פשוטות יותר, שרובנו מבקרים בהן ביציאות פשוטות של יום רגיל.

מסעדת ההמבורגר של אגאדיר בבסר היא פתרון מושלם להתלבטות שלנו. מצד אחד בורגר, מצד שני מסעדה. כן, אגאדיר נמצאת בתווך בין עולם המסעדות לעולם הבורגר. כאן לא תתיישבו על כיסאות פלסטיק סביב שולחן מתנדנד כמו ברוב חנויות הבורגר. המסעדה מעוצבת, והאווירה אינטימית ונעימה. החלונות הגדולים, התאורה המיוחדת והריהוט המושקע, כולם משדרים את שאגאדיר מתיימרת להציג מוצר ייחודי: מזון מהיר בסגנון יוקרתי. בהמשך נגלה שהקנקן לא מזייף את מה שיש בו.

חניה  מסביב | ניקיון מצוין | שירות טוב | ידידותי לילדים | זמן אידיאלי ערב | מחיר סביר | כשרות הרב מחפוד | משלוחים יש

טוב, על המסעדה אפשר לדבר עוד ועוד, אבל מזה לא נשׂבע. התיישבנו, קבלנו תפריטים ויצאנו לדרך. ב'אגאדיר' מציעים תפריט עסקיות משתלם גם בצהריים וגם בערב. מהראשונות בחרנו חציל בלאדי - חציל שרוף על האש בטעם טבעי איכותי מעולה, מוגש על טחינה, בתוספת עגבניות, חריף, בצל סגול וצנונית. שילוב מושלם וטעים כל כך שהיה קשה להפסיק לנגב. ראשונה נוספת - סיגרים מרוקאיים במילוי בשר טלה וצנוברים. תראו, למאכל כמו סיגרים מטוגנים יש פוטנציאל גבוה מאד להפוך לבחילה אחת גדולה, מה שלא קרה כאן. הבשר והצנוברים היו בטעם עדין עם ניחוח קינמון משגע, הסיגרים היו עשויים במידה הנכונה והטחינה בצד השלימה את המנה.

מתקדמים לעיקריות, לשם כך התכנסנו.

אי אפשר לשבת באגאדיר ולא להזמין לפחות מנת בורגר אחת. מתוך המגוון הרחב הלכנו על האנגוס - בורגר מבשר אנטריקוט משובח, עם חסה, עגבניה, בצל סגול ומלפפון חמוץ. הוספנו לו בצל מטוגן וצ'יפס אגאדיר בצד.

נתחיל מהסוף- ציפס אגאדיר הוא רחב יותר מהציפס הקלאסי, הוא הגיע חם-חם במרקם טעים-טעים של קריספי מבחוץ ורך מבפנים. מעט מלוח מידי לטעמי, אבל ברור שלא הפסקתי לנשנש. הבורגר עצמו היה טוב ועסיסי, במידת עשיה מדיום וול לבקשתנו, בתוך לחמניה טריה. ענה לגמרי על הציפיות.

העיקרית השניה - קריספי צ'יקן.

וואו.

הביס היה כל כך מפתיע! מגוון של טעמים ומרקמים שמשתלבים יחד בצורה מושלמת. לחמניה רכה עם חזה עוף בפירורי לחם שנשאר קראנצ'י ועסיסי במשך כל הזמן שאכלנו, עגבניה טריה וקולוסלאו בחריפות עדינה עם חרדל דיז'ון גרגירים. הוספנו טבעות בצל מדהימות, כל כך לא מתועשות שזה פשוט עשה לנו כיף.

לקינוח בחרנו בעוגת שוקולד חמה, עם פירורי עוגיות ורוטב קרמל מלוח. אין מילים. פשוט טעים טעים.

לסיכום, אגאדיר זו מסעדה לחזור אליה. ולחזור שוב. אם אתם מחפשים בורגר ברמה הגבוהה ביותר בכשרות מהדרין - זה המקום.

כתובת: מצדה 7 בני ברק. המסעדה מבצעת גם משלוחים *5690.

דירוג המנות:

הטעם

9

המִגְוון

9

המקוריות

8

האיכות

9

הגודל

9

ההגשה

8

המבורגר מסעדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד