י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
האם כחלון פורש?

העיתונאי הימני: "לא קבלתי הצעת שריון מבנט"

העיתונאי והמגיש ב'ערוץ 20' שמעון ריקלין מכחיש כי קיבל הצעת שריון מיו"ר 'הימין החדש' וגם, מעריך כי משה כחלון שהתמזג עם 'הליכוד', שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים לפני או אחרי הבחירות

העיתונאי הימני: "לא קבלתי הצעת שריון מבנט"
העיתונאי שמעון ריקלין צילום: מתוך טוויטר

העיתונאי והמגיש שמעון ריקלין, הנחשב למקורבו של בנימין נתניהו, שהתמודד בעבר בפריימריז לרשימת 'הבית היהודי' ושובץ במקום לא ריאלי, ואשר דווח בעבר כי נתניהו שקל לשריין אותו בבחירות הקודמות ברשימת 'הליכוד' וכן דווח כי נפתלי בנט שוקל לשריין אותו ברשימת 'הימין החדש' לכנסת ה-22, מכחיש היום את הדיווח.

"לא קיבלתי הצעת שריון מבנט" צייץ ריקלין ל-83 אלף העוקבים שלו ועבר להסביר את המצב המורכב כיום בגוש הימין, "הימין איבד אחרי הבחירות האחרונות שתי מפלגות: כחלון. ליברמן".

"לדוגמא", מסביר העיתונאי והמגיש ב'ערוץ 20', "בבחירות ליכוד פלוס כחלון 39. עכשיו 31. לכן כל הדיבורים על "אחדות בימין" כך שתיהיה רק מפלגה אחת מימין לליכוד הם טעות גסה. צריכים 2. כלומר חייבים כדי לנצח".

בציוץ נוסף שפרסם הבוקר כתב ריקלין, "הסיפור של הבחירות הללו יהיו חיבורים וחיסורים. משני הצדדים. וכולם עסוקים בחיבורים. אבל יכולים להיות גם חיסורים" והסביר, "למשל: משה כחלון שוקל ברצינות לפרוש מהפוליטיקה. כפי שנראה מבחינתו. כל שנשאר לו להחליט זה אם לפרוש לפני הבחירות או מייד אחריהם", כך ריקלין.

נזכיר כי בסקר שהתפרסם הבוקר באתר 'וואלה' מי צריך לעמוד בראש רשימת 'איחוד מפלגות הימין', הן בקרב כלל משיבי המדגם והן בקרב מצביעי הימין מבין משיבי המדגם, רובם סבורים - 31 אחוזים, כי איילת שקד צריכה לעמוד בראש הרשימה, לעומת 16% הסבורים כי נפתלי בנט צריך לעמוד בראש. אחריהם משתרכים הרחק - הרב רפי פרץ עם 7% וסמוטריץ' עם 6%. 25% סבורים כי אף אחד לא אחד מהם ראוי לעמוד בראש.

שמעון ריקלין מפלגת הימין החדש נפתלי בנט משה כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד