י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון בדרכים

פעוט בן חודשיים ואמו נהרגו בתאונה קטלנית

בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 7, נהרגו אשה כבת 40 ובנה הפעוט כבן חודשיים | מתחקור ראשוני עולה: משאית שנסעה מכיוון מערב פגעה חזיתית ברכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך

פעוט בן חודשיים ואמו נהרגו בתאונה קטלנית
תאונה קטלנית בין משאית לרכב בכביש 7 צילום: דוברות המשטרה

טרגדיה בכביש 7: אשה כבת 40 ובנה הפעוט כבן חודשיים נהרגו בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 7, סמוך למחלף בית רבן.

בשעות הצהרים (חמישי) בסמוך לשעה 14:15 אירעה תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית. אשה כבת 40 ובנה הפעוט כבן חודשיים חולצו מהרכב על ידי צוותי כיבוי אש, וצוותי מד"א ואיחוד הצלה לא נותר להם אלא לקבוע את מותם. בנוסף, גבר כבן 40 פונה במצב קשה עם פגיעת ראש לבית החולים קפלן ברחובות.

מהחקירה ראשונית של בוחני תאונות דרכים של המשטרה עולה, כי משאית שנסעה מכיוון מערב פגעה חזיתית באחור של כלי רכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך. כתוצאה מכך, נהרגה נוסעת שישבה במושב האחורי ובנה הפעוט שישב בסמוך לאם. בנוסף, נהג הרכב, שהוא בעלה של ההרוגה ואב הפעוט, נפצע קשה, ילדה כבת שנתיים נפצעה באורח קל.

"כשהגענו למקום המראה היה קשה. הרכב הפרטי היה מעוך, ובתום פעולות חילוץ בסיוע מכבי האש, התחלנו בהענקת טיפול רפואי ל-3 הנפגעים, כולם מהרכב הפרטי" סיפר פראמדיק מד"א אשר ארביב.

"אחת הנוסעות, אישה כבת 40 הייתה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. גבר כבן 40 סבל מחבלת ראש, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים קפלן, כשמצבו קשה, תוך מתן טיפול רפואי מציל חיים. ילדה כבת 3 שסבלה מחבלות קלות פונתה גם היא על ידנו לבית חולים".

שלמה דביר חובש באיחוד הצלה הוסיף: "הענקתי סיוע גם לפעוט שפונה באמבולנס תוך כדי החייאה למרכז הרפואי קפלן ברחובות כשמצבו מוגדר אנוש", אך כאמור בהמשך נקבע מותו.

תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד