י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חבר מביא חמש" • צפו

מפתיע: החרדי שתומך במפלגתו של רון קובי

לאחר שהקים את מפלגתו החדשה 'הימין החילוני', מציג רון קובי תומך מפתיע במיוחד - חרדי עטור בזקן שמסביר מדוע הוא תומך פעיל במפלגתו של ראש עיריית טבריה הפרובוקטיבי • צפו

מפתיע: החרדי שתומך במפלגתו של רון קובי
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שמפלגתו של רון קובי - 'הימין החילוני' - נרשמה לקראת הבחירות הקרובות, העלה ראש עיריית טבריה וידאו לחשבון הפייסבוק שלו בו נראה חרדי עטור בזקן היושב במסעדה בעיר אילת ומכריז כי הגיע להקים את תשתית המטה של רון קובי בעיר הדרומית.

בסרטון הוידאו אומר האיש "אנחנו נמצאים פה יחד עם יצחק, אליהו, חזי, שמואל ונתן - הפעילים המרכזיים של 'הימין החילוני' בראשות רון קובי, באנו לאילת כדי לפתוח את המטה בעיר. כולם מבינים שחשוב שתהיה מפלגה בישראל שתדאג לשלושה דברים מרכזיים: צדיק באמונתו יחיה, חיה ותן לחיות, ואהבת לרעך כמוך".

"המפלגה שמה את האדם במרכז, תדאג לקשישים ולחולים. אנחנו מפלגה ימנית, מסורתית, חברתית וגם חרדית שתדאג לחרדים שרוצים להשתלב בצבא ובאקדמיה ומאמינים בחיה ותן לחיות".

"היעד המרכזי הוא עשרה מנדטים" מכריז בלהט הדובר בסיום הסרטון ומוסיף "חבר מביא חמש".

בצמוד לסרטון שהעלה קובי לחשבון הפייסבוק שלו כתב: גם החרדים והדתיים מאמינים בימין החילוני! רק רון קובי יפורר את החונטה של אריה דרעי והעסקנים הפוליטיים שלו בכנסת. תאים תאים של תומכים קמים להם בכל הארץ, יוצרים סרטונים, באנרים וקמפיין ויראלי שחוצה גבולות!!!! גם אתם מוזמנים להצטרף לעשייה ולקריאטיב.

רון קובי הימין החילוני אילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 232 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד