י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בוחנים שיתוף פעולה"

הפגישה של ליצמן עם יו"ר 'העבודה' הנבחר

היום נועד יו"ר מפלגת העבודה החדש עמיר פרץ עם יו"ר יהדות התורה סגן השר יעקב ליצמן. השניים דנו בשיתוף הפעולה בין המפלגות וליצמן הדגיש בפניו כי שיתוף פעולה עם יאיר לפיד אינו בא בחשבון 

הפגישה של ליצמן עם יו"ר 'העבודה' הנבחר
עמיר פרץ ויעקב ליצמן צילום: באדיבות המצלם

לאחר שנבחר לתפקידו כיו"ר העבודה, ובמסגרת פגישות שהוא מקיים עם ראשי מפלגות פוליטיות, נועד הערב (חמישי) יו"ר העבודה הנבחר חבר הכנסת עמיר פרץ עם יו"ר יהדות התורה סגן השר יעקב ליצמן.

השניים נועדו לפגישה קצרה בלשכת סגן שר הבריאות בירושלים. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך הפגישה דנו השניים באפשרות של שיתוף פעולה לאחר הבחירות כאשר ליצמן דאג להבהיר לחבר הכנסת פרץ, כי שיתוף פעולה עם יאיר לפיד לא עומד על הפרק כלל וכלל, מה שמקרב את האופציה לשיתוף פעולה בין פרץ לחרדים.

חבר הכנסת עמיר פרץ אמר בתום הפגישה: "בראשותי מפלגת העבודה תהיה הבית הישראלי החם והמכיל ביותר בישראל. אני רואה בתורת ישראל כמסמך הסוציאליסטי החשוב ביותר שיש לעם ישראל".

בתוך כך, יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ נועד היום לפגישה עם ציפי לבני. מדובר בפגישה פוליטית ראשונה שמקיימת ציפי לבני, מאז הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים ערב הבחירות לכנסת.

במפלגת העבודה מסרו כי "הפגישה הייתה טובה מאוד והתקיימה באווירה חברית וחמה. השניים שוחחו על ההתפתחויות הפוליטיות לקראת מערכת הבחירות ודנו באתגרים בפניהם ניצבת מדינת ישראל".

עמיר פרץ יעקב ליצמן מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד