י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יו"ר האופוזיציה הטרי: "לא נקיים מו"מ עם נתניהו"

שאול מופז יוכרז היום באופן רשמי כיושב-ראש האופוזיציה • הנאום החברתי הראשון: "הממשלה אחראית למיסוי על מחיר הבנזין ועל תעריפי החשמל והמים"

מופז בכותל לאחר בחירתו. צילום: שמואל דריי
מופז בכותל לאחר בחירתו. צילום: שמואל דריי

סיעת קדימה התכנסה בצהריים (ב') לישיבה ראשונה מאז נבחר שאול מופז לראשות המפלגה. בהמשך היום, מופז יוכרז רשמית כיושב-ראש האופוזיציה במסגרת ישיבת פגרה מיוחדת במליאת הכנסת.

"אנחנו חותרים לסיומה של ממשלת נתניהו. אין ולא יתקיים משא-ומתן לכניסה לממשלה", אמר מופז.

מופז הוסיף והבהיר כי קדימה תשיב לניהולה את ועדת הכלכלה בכנסת, כדי לקדם קו חברתי. "זה יקרה בחמישה במאי, אנחנו צריכים את הוועדה כדי להתמודד בנושאים חברתיים מול ממשלתו של נתניהו", אמר.

מופז נשא גם נאום ראשון בכנסת כיו"ר האופוזיציה. "מנהיגות אינה יכולה להסתפק במדיניות עיוורת הנשענת על חבית נפט, פערי תיווך ומחיר אטום של קילוואט לשעה" אמר.

מופז המשיך: "הממשלה כן אחראית לעלייה במחיר שמשלם הצרכן שבקצה השרשרת, הממשלה כן אחראית למיסוי העקיף בסופו של דבר על מחיר הבנזין בתחנות הדלק, על מחיר החשמל והמים. יש לממשלה אחריות ויש לה יכולת להקהות את המכות המונחתות מדי שבוע בשבוע על אזרחי ישראל. לממשלה יש גם יכולת לווסת את עליית מחירי החשמל".

בהמשך תקף מופז חריפות את הממשלה תוך שהוא מתמקד בתחום החברתי בו היא נכשלה כישלון חרוץ, לדבריו, והציג את גישתו האלטרנטיבית לנושא.
מופז קדימה כנסת אופוזיציה נאום ראשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד