י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אל יתהלל חופר כמפתח

נתניהו לנסראללה: ״אם יעשה שטות - ננחית עליו מכה מוחצת״

אל יתהלל חופר כמפתח: ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב לדברי נסראללה: ״אם יעז לעשות. שטות - ננחית עליו מכה מוחצת״

נתניהו לנסראללה: ״אם יעשה שטות - ננחית עליו מכה מוחצת״
נתניהו צילום: פלאש 90

לאחר האיום מצידו של מזכ״ל חיזבאללה חסן נסראללה, ראש הממשלה בנימין נתניהו משיב היום (ראשון) לאיום מצידו ומשגר מסר תקיף כלפיו. 

בפתח ישיבת הממשלה אמר הבוקר ראש הממשלה כי ״בסוף השבוע שמענו את דברי הרהב של נסראללה על תכניות התקיפה שלו. שיהיה ברור שאם חיזבאללה יעז לעשות איזו שטות ולתקוף את ישראל - ננחית עליו ועל לבנון מכה צבאית מוחצת״.

״אבל בניגוד לנסראללה, אני לא מתכוון לפרט את התכניות שלנו״, הוסיף נתניהו ואמר כי ״די להזכיר שבמשך שנים נסראללה חפר מנהרות טרור שהשמדנו תוך ימים. על כל זה נאמר - אל יתהלל חופר כמפתח״.

כזכור, נסראללה הציג בראיון שנערך אתו ברשת טלוויזיה ערבית מפה של ישראל והסביר שארגונו יכול לפגוע אפילו מעבר לאילת; אבל "בואו נחשוב" על רצועת החוף בין נתניה לאשדוד בעומק 20 ק"מ: 90 אחוז מהיעדים החשובים נמצאים שם. נמל התעופה בן גוריון, הבורסה של רמת גן, משרדי ממשלה ועוד ועוד ועוד. זה יחזיר את ישראל לתקופת האבן. כך דיווח אמש רועי קייס, הכתב לענייני ערבים של תאגיד השידור 'כאן' 11.

קייס ציין כי זה "דף המסרים הרגיל". לדברי נסראללה, הוא "לא רואה את ישראל פותחת במלחמה נגד לבנון כי היא מורתעת וחוששת ממנה. מלחמה חדשה תציב את ישראל על סף תהום. ננצח בה בכל מאזן. הפלישה לגליל חלק מהתכניות של המלחמה הבאה, חיזבאללה לא תלוי באיש כזה או אחר".

בנימין נתניהו חסן נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד