י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תופעה מזעזעת

המטפלת שרצחה את יסמין וינטה נשלחה ל-17 שנות מאסר

הסייעת אינה סקיבנקו, שהורשעה בהריגת התינוקת יסמין וינטה ז"ל לפני כשנה בפעוטון "מאשה והדב" בפתח תקווה תנמק בכלא 17 שנים • בנוסף נגזרו עליה 18 חודשי מאסר על תנאי וכן פיצוי בסך 120 אלף שקלים להוריה של יסמין ז"ל

המטפלת שרצחה את יסמין וינטה נשלחה ל-17 שנות מאסר
גן ילדים. אילוסטרציה צילום: pixabay

בית המשפט המחוזי בלוד גזר לפני זמן קצר את דינה של הסייעת אינה סקיבנקו, שהורשעה בהריגת התינוקת יסמין וינטה ז"ל לפני כשנה בפעוטון "מאשה והדב" בעיר פתח תקווה.

בגזר הדין הוטל על סקיבנקו 17 שנות מאסר בפועל בגין הריגת התינוקת יסמין וינטה זכרה לברכה ובגין תקיפות מרובות של קטינים נוספים בגן. בנוסף, הוטלו עליה 18 חודשי מאסר על תנאי וכן פיצוי בסך 120 אלף שקלים להוריה של יסמין ז"ל.

במקביל, המשטרה חוקרת חשד להתעללות בחסרי ישע בעקבות תלונה שהוגשה על ידי עובדת במעון פרטי באחד היישובים בגוש עציון נגד עובדות במעון. במסגרת זו עצרה היום המשטרה לחקירה שלוש מעובדות המעון ומחר יובאו החשודות לדיון בעניינן בבית משפט השלום בירושלים.

מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) נמסר בתגובה לגזר הדין, כי "מדובר בתיק ייחודי בחומרתו בו הנאשמת שהייתה אמונה על שלומה ובטחונה של יסמין גרמה במעשיה למותה. בנוסף, הנאשמת הפרה את האמון שנתנו בה הורי הילדים בגן כאשר תקפה את הקטינים בהזדמנויות רבות".

עוד נמסר כי "שנות המאסר הרבות שהוטלו על הנאשמת מבטאות את החומרה הרבה בה רואה מערכת המשפט את תופעת האלימות כלפי קטינים חסרי ישע ע"י מי שאחראי עליהם".

יסמין וינטה מטפלת מתעללת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד