י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"ערבים פרצו בצחוק"

מנהלות הסמינר הגדול בירושלים נפגעו בתאונת פגע וברח

אחת המנהלות הוותיקות של סמינר בית יעקב הגדול בירושלים פונתה על ידי אמבולנס למרכז הרפואי לגליל בעיר נהריה, לאחר שנפצעה יחד עם מנהלת נוספת ותלמידות במהלך סיור שערכו בצפון • המנהלת משחזרת ל'בחדרי': "מיד לאחר התאונה, ארבעה או שישה מהרוכבים, ערבים כולם, פרצו בצחוק והמשיכו בנסיעה"

מנהלות הסמינר הגדול בירושלים נפגעו בתאונת פגע וברח
טרקטורון צילום: unsplash

קבוצה גדולה של בנות יצאו הבוקר (ראשון) לסיור בצפון. בשעות אחר הצהרים הן טיילו רגלית בעכו העתיקה וכמה מהן נפגעו מטרקטורון, שלטענתן פגע בהן באופן מכוון.

אחת המנהלות הוותיקות של סמינר בית יעקב, אף פונתה על ידי אמבולנס של מגן דוד אדום למרכז הרפואי לגליל בעיר נהריה, שם היא מטופלת במצב קל. בנוסף אליה נפגעו מחבלות מספר בנות וכן מנהלת נוספת של הסמינר.

"מבחינתי זה פיגוע לכל דבר" אמרה אחת מנשות הצוות שהייתה עדה לתאונה ואף נחבלה. "זה קרה בסמוך לאיזור החוף, לפני הכניסה לטורנדו. היינו שם הולכי רגל וחלפה גם שיירה של כמה טרקטרונים, אחד מהם בצבע צהוב הסיט לפתע את הכידון ימינה לכיוון שלנו", תיארה את הרגע של התאונה.

המנהלת בת ה-65 מירושלים, פונתה באמבולנס לטיפול רפואי בבית החולים. בנה יחיאל שוחח עם 'בחדרי חרדים' וציטט את דבריה של מנהלת נוספת ש'רק' נחבלה. "אני נפלתי אחורה, עפתי כמה מטרים. הבטתי לעבר הטרקטורון הפוגע והבחנתי כי הוא פגע במנהלת מ', הוא מחץ אותה לקיר", תיארה.

חלק מבנות הסמינר הבחינו בכך והן המשיכו הלאה עם אשת צוות אחרת שליוותה את הקבוצה. המנהלת מ' נפגעה מהבטן התחתונה ומטה, ושוהה בשעה זו בחדר המיון במרכז הרפואי גליל.

לשאלתנו מדוע המנהלת מגדירה את התאונה פיגוע?, משיבה המנהלת "מיד לאחר התאונה, ארבעה או שישה מהרוכבים, ערבים כולם, פרצו בצחוק והמשיכו בנסיעה כאילו כלום לא קרה".

במשטרת ישראל אישרו ל'בחדרי חרדים' כי הנהג הפוגע עזב את המקום מבלי להשאיר פרטים וכי נערכות סריקות לאיתורו. מהמרכז הרפואי לגליל מסרו כי הגיעה אישה בת 65 במצב קל. עוד נמסר כי הגיעו איתה עוד כמה, אבל לא נרשמו ו/או נפגעו.

תאונת פגע וברח סמינר בית יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד