י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
החרדים צהלו • צפו

קובי איים: "אריה דרעי - נבוא איתך חשבון"

הפעם זה סופי; קובי הודח ורתח מזעם • בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מרגעי ההצבעה ולאחריה, נראה קובי פותח שידור לייב בפייסבוק ומאשים את אריה דרעי ו"השאבבניקים שלו" • "טבריה תהיה עיר חילונית, פתוחה בשבת ובחגים על אפכם וחמתכם, הרסתם פה הכל"

קובי איים: "אריה דרעי - נבוא איתך חשבון"
מועצת העיר טבריה האחרונה בראשות רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

בתום תקופה פוליטית סוערת דחתה הלילה (שני) מועצת העיר טבריה את תקציב העירייה לשנת 2019, כאשר בתום ההצבעה פצחו החרדים שנכחו במליאת המועצה בשירה וריקודים מה שעורר את זעמו של ראש העיר רון קובי.

שניות לפני ההצבעה אמר רון קובי, "לצערי אם התקציב לא יעבור המועצה תפוזר הערב ב-12 ואתם (חברי מועצת העיר א.ק.) תחדלו מלהיות חברי מועצה ואני אלך לשימוע ומה שיהיה - יהיה", כשהוא מכנה את בחורי הישיבה הרבים שהגיעו לצפות בישיבת המועצה "שאבבניקים שנשלחו על ידי אריה דרעי".

בתום ההצבעה ומשהתקציב נפל, הריעו בחורי הישיבה וקראו לעברו של רון קובי "לך הביתה", כשקובי מצידו פתח מיד כהרגלו בשידור לייב בפייסבוק והשיב; "שימו לב איך האנשים האלה צוהלים לראות איך העיר טבריה נופלת, מתרסקת - העיר טבריה לא תסלח לכם, תושבי טבריה לא יסלחו לכם".

קובי פנה לחברי המועצה ואמר "מי שהולך הביתה זה אתם, בושה וכלימה למדינת ישראל", כשהוא מוסיף ופונה ליו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי ואומר; "אריה דרעי נבוא איתך בחשבון, אריה דרעי ומלאכי החבלה שלו שהגיעו לפה השאבבניקים האלה, תתביישו לכם".

הוא הוסיף וזעק בגרון ניחר, "על אפכם וחמתכם", הצהיר קובי, "טבריה תהיה עיר חילונית, פתוחה בשבת ובחגים על אפכם וחמתכם - אתם הרסתם פה את הכל, הרסתם את טבריה אבל לא עוד, לא נוותר, העיר טבריה תישאר פה לדורי דורות עיר נופש וקיט. חברי המועצה מפוזרים", סיכם קובי חצי צרוד.

כזכור, אמש לאחר דיון ארוך במועצת העיר בניסיון נוסף להעביר את תקציב העירייה לשנה הקרובה, נכשל רון קובי כש-6 מצביעים בעד הצעת התקציב, לעומת 9 חברי מועצה שהצביעו נגדה.

המשמעות היא שהחל מחצות ליל, מועצת העיר טבריה מפוזרת, בעקבות ההחלטה תמונה לעיר ועדה קרואה ובשבועיים הקרובים יזומן רון קובי לשימוע לפני פיטורין במשרד הפנים.

רון קובי עיריית טבריה אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד