י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מילים ראשונות לאחר הניצחון

הנציג החרדי ל'בחדרי': "נפלה אבן כבדה מהעיר"

חרדים, דתיים וחילונים, ויתרו על סגנות, על שכר וחברו יחדיו להפיל את רון קובי, זה לא מובן מאיליו | כך אומר דוד אוחנה, הנציג הדגלאי במועצה, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', והוא זוקף את ההצלחה לברכתו של שר התורה כי לרון קובי תהיה מפלה גדולה

הנציג החרדי ל'בחדרי': "נפלה אבן כבדה מהעיר"
דוד אוחנה עם רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

שעה קלה לאחר שהוא וחבריו, חרדים לצד דתיים וחילונים, רשמו ניצחון מובהק בהדחת רון קובי מראשות העיר, נציג 'דגל התורה' דוד אוחנה שוחח אמש (ראשון) עם שניאור ובר ושיתף את תחושותיו הראשוניות לקראת פיזור המועצה, "באמת לילה טוב. זה סופי. 9 נגד התקציב. 6 בעד. עוד שתי דקות מתפזרים ולא נהיה חברי מועצה. נקווה שההמשך יהיה עוד יותר, שגם רון קובי לא יהיה. הוא ניסה, התחנן אבל הוכחנו לו שהתקציב שהוא הביא הוא תקציב גרעוני ואי אפשר לאשר אותו". 

עוד אומר אוחנה ל'בחדרי חרדים', "טבריה צהלה ושמחה, כל העיר פה נמצאת ברחבת העירייה, שמחים ומרגישים שנפלה אבן כבדה מהעיר ואני מקווה שזה יהיה לתועלת בעזרת השם".

בדקות האחרונות הוא ניסה בכל זאת להעביר את התקציב?

"לא היה משהו מיוחד, הוא ניסה, אבל הוא לא יודע לנהל דברים - כדי שהוא יוכל לרצות אחרים. הוא פתאום תוקף אותך ופתאום איתך, אדם לא מאוזן".

איך אתה מסכם את כל התקופה הזאת, עד לרגע הזה?

"הכל סיעתא דשמיא, ברור שברכות הצדיקים, ברכתו של מרן הגר"ח קנייבסקי רק זה הציל אותנו. זה לא ברור וזה לא פשוט שתשעה חברי מועצה, גם חילונים, גם חרדים גם מ'הבית היהודי', כולם יוותרו על סגנים ועל שכר גבוה. זה הכל סיעתא דשמיא. אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא, שהצלחנו לעמוד במטלה הקשה ולהודות לכל חברי המועצה זה באמת יוצא מן הכלל, לא האמנתי לפני שבעה חודשים שנגיע למצב הזה".

עוד מוסיף נציג 'דגל התורה' ואומר, "ברכתו של מרן (הגר"ח קנייבסקי. ק. ע.) שתהיה לו (לרון קובי. ק. ע.) מפלה גדולה, הנה זה התחיל וזה ימשיך אי"ה".

ולגבי התהליך הפרוצדורלי, אומר דוד אוחנה לסיום, "ב-12 אנחנו מתפזרים באופן אוטומטי, לגבי ראש הרשות, תוקם ועדת בדיקה על ידי משרד הפנים, והיא תחליט אם הוא אשם או אנחנו אשמים, ובמידה והוא יימצא אשם אז הוא הולך הביתה וממנים פה וועדה קרואה, עם יו"ר וועדה ממונה למשך ארבע שנים. נקווה שנשקם את העיר, אני מתוך ניסיון יודע שוועדה קרואה כן תעזור לעיר, היא זקוקה לזה. נחיה ונראה".  

רון קובי ועדה קרואה ראש עיריית טבריה דוד אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד