י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מלאכי חבלה חיבלו פה בעיר"

אחרי הכישלון המהדהד: קובי במתקפת זעם

לאחר הכישלון בהתפזרות המועצה אמש - רון קובי רתח מזעם ובשלב מסוים דיבר בבוטות חריפה כנגד השר דרעי: "הוא נוכל"; השדרן ניסה לעצור אותו אך לשווא • משרד הפנים: "קובי עסוק רק בגידופים, קללות והסתה נגד פקידי ציבור"

אחרי הכישלון המהדהד: קובי במתקפת זעם
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שנכשל כישלון מוחץ ולא הצליח להעביר את התקציב אמש (ראשון), ראש עיריית טבריה רון קובי במתקפת זעם על השר הממונה אריה דרעי.

בראיון לאפי טריגר בגל"צ אמר קובי כשהוא כולו נסער: "אריה דרעי מושחת, השבאבניקים הגיעו אתמול לישיבת מועצת העיר בהצבעה על התפקיד, יש פה הפרת אמונים של שר הפנים".

לדבריו: "אריה דרעי מפחד שאני רץ לכנסת, הסקרים נותנים לי בין ששה לעשרה מנדטים; אתה (טריגר) לא מכיר כלום. אתה כל היום בטוויטר, אתה חי בטוויטר יחד עם כל החברים שלך בגלי צה"ל, זו בעיה שלכם".

"יש פה בעיר עשרות אלפי ישראלים שבאים כל שבוע. העיר משגשגת, יש תקציב מאוזן, מלאכי חבלה חיבלו פה בעיר. הרבה אנשים יאכלו את הכובע שלהם. בשימוע אריה דרעי לא יכול לפטר אותי, יש גם את בג"ץ".

עוד הוסיף קובי: "הימין החילוני במדינה זה מהפכה, אנשים של דרעי עמדו וניצחו על הפרובוקציות, כל אזרחי ישראל רואים את הכפייה החרדית מהכנסת, דרעי נוכל" (השדרן עוצר את קובי מלהמשיך לדבר מילים בוטות נגד דרעי).

"אתה מעורר פרובוקציה", הטיח קובי בשדרן, "העיר מאוזנת, טובה עולה למעלה על אפכם ועל חמתכם".

בתגובה לראיון של רון קובי בגל"צ, נאמר מטעם משרד הפנים שבראשות השר דרעי: "גורמי המקצוע במשרד פועלים באופן ענייני, אולם רון קובי עסוק רק בגידופים, קללות והסתה נגד פקידי ציבור".

אמש הגיב השר סמוטריץ' על הסערה בטבריה: ‏"האיש שלא הפסיק להסית, לחרחר ריב ולהלחם בכל דבר שמריח יהדות יילך כנראה הביתה. שאפו לחברי מועצת העיר ששמו את טובת העיר, את האחדות ואת היהדות לנגד עיניהם ולא חשבו על עצמם".

רון קובי טבריה זעם אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד