י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'נטורי קרתא' יאכילו את לוחמי צה"ל? "השמצות"

'נטורי קרתא' יגייסו כסף עבור חיילים? • ישראל מאיר הירש, מאנשי 'נטורי קרתא' מכחיש: "אנחנו נגד הצבא, מדובר כנראה במתחזים או בכאלה שמחפשים להכפיש אותנו"

'נטורי קרתא' יאכילו את לוחמי צה"ל? "השמצות"

האם קיים שיתוף פעולה בין נטורי קרתא לצה"ל?

השאלה הזו, הנשמעת לא הגיונית בעליל, עלתה לאחר שפורסמה בתקשורת הארצית ידיעה, לפיה, נציגי הארגון, המחרים את הציונות במדינת ישראל, מגייסים בימים האחרונים כספים עבור 'האגודה למען החייל', זאת כחלק מניסיון לשמר את מזנון הדודות שבצומת גולני.

בין היתר דווח על הצעה שנתנו גורמים בארגון, לחלק סנדוויצ'ים מידי בוקר לחיילים המגיעים למזנון, הממוקם בצומת הידועה בצפון הארץ.

באגודה לא התייחסו לזהות התורמים, והגיבו כי הם מוכנים לקבל תרומות מכל אדם שמביע את רצונו לתרום.

אך בשיחה שערך כתב 'בחדרי חרדים' עם אחד מהנציגים המרכזיים בארגון 'נטורי קרתא', ישראל מאיר הירש, הדברים הוכחשו: "אנחנו נגד הצבא בישראל והשלטון הציוני בארץ", אומר הירש. "הדגל שלנו הוא נגד הציונות כך שנראה לי די מופרך העניין שאנחנו נתמוך בצה"ל בצורה כזו או אחרת".

באשר לשאלה מה עומד מאחורי הפרסום, ענה הירש: "יכול להיות מאד שיש כאן מישהו שרוצה להשמיץ את הארגון ואת האנשים שנמנים עליו והחליט לתרום כסף בשמנו או להציע הצעות שונות מהסוג הזה של תרומה".

עם זאת, קיימת סבירות כי אכן פעילים מסויימים בארגון שאינם מזוהים עם הפלג היותר קיצוני אכן יצאו למהלך.

בשבוע האחרון עוררו נציגי הארגון מהארץ ומחו"ל סערה, לאחר שנפגשו עם ראשי החיזבאללה והשתתפו בהפגנות לצד פלסטינים במסגרת הפגנות 'יום האדמה'. ,
נטורי קרתא צה האגודה למען החייל הירש מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד