ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מבצע בצע כסף

הרדיו העביר לפורום 30 אלף שקל בעשרות אגורות

גימיק אבל עם מסר ברור: רדיו 'קול ברמה' סחב למעלה מ-300 אלף מטבעות למשרדי 'קולך' ושילמו קנס במטבעות של עשרות אגורות | צפו בהטרלה 

הרדיו העביר לפורום 30 אלף שקל בעשרות אגורות
המטבעות שרדיו קול ברמה הביא למשרדי קולך צילום: באדיבות המצלם

כאקט של מחאה על ההתערבות באורח החיים החרדי ותחת הכותרת "מבצע בצע כסף", העביר רדיו 'קול ברמה' לפורום הנשים הדתיות 'קולך', סך של 30 אלף שקלים במטבעות של עשר אגורות וחצאי שקלים. 

התשלום האמור, בא במקום תביעתו המקורית של פורום 'קולך' כנגד 'קול ברמה' על סך כ-20 מליון ש"ח, תביעה שכזכור נדחתה על ידי בית המשפט העליון.

הבוקר (שני) הגיע מנכ"ל הרדיו עורך הדין אריאל דרעי למשרדי 'קולך', עם ארגזים של עשרות אגורות וחצאי שקלים ושילם את הסכום כשהוא מצרף מכתב עליו כתוב "הציבור החרדי לא זקוק לעזרתכם, הציבור החרדי לא פועל על פי השקפת עולמכם, הציבור החרדי הולך אחר גדולי התורה, תפסיקו להתערב לנו". 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי זהו התשלום האחרון במסגרת קנס בסך מיליון שקלים שהושת על תחנת הרדיו החרדית שבראשית דרכה לא נתנה במה לנשים. 30 אלף השקלים שהובאו היום בקרטונים ובדליים, סוגרים את החוב.

מנכ"ל הרדיו אריאל דרעי אומר היום לאחר סיום הסאגה, "היה ברור מלכתחילה שהתובענה הינה קנטרנית ונגחנית ומגיעה ממקום של רצון להתערבות בוטה ולכפייה על הציבור החרדי אורח חיים שזר לו ולהשקפת עולמו".

"הליך משפטי זה מצטרף לעשרות תהליכים שונים המצרים את צעדי האדם החרדי בישראל של שנת 2019 והמטרה באקט שנקטנו היום הינה להעביר מסר לקולך וליתר הארגונים הפועלים ברוח זאת כי הציבור החרדי איננו זקוק להתערובתם ולעזרתם המאוסה והמעושה", כך המנכ"ל.

רדיו קול ברמה קולך מטבעות עשר אגורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד