ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תחת איסור פרסום

תחת איסור פרסום: הוארך מעצר החשוד בתקיפת נערה חרדית

מעצרו של פלסטיני תושב חברון שהועסק בעבודות תחזוקה בבית ספר חרדי בעיר אשדוד, החשוד בתקיפת נערה הלומדת במוסד חינוכי באשדוד - הוארך בשבוע ימים

תחת איסור פרסום: הוארך מעצר החשוד בתקיפת נערה חרדית
ילדה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בית משפט השלום באשקלון קיבל הבוקר (שני) את בקשת חוקרי המשטרה והאריך בשבוע ימים, עד ליום ראשון הקרוב, את מעצרו של פלסטיני תושב חברון החשוד בתקיפת נערה הלומדת במוסד חינוכי באשדוד.

מדובר בערבי בשנות ה-30 לחייו שהועסק בעבודות תחזוקה בבית ספר חרדי בעיר אשדוד, החשוד כי ביצע עבירות חמורות בנערה חרדית כבת 13 הלומדת במקום. על פי החשד של חוקרי המשטרה, הערבי לקח את הנערה לדירה סמוכה לבית הספר, אותה משפץ הפלסטיני, שם הוא ביצע בה על פי החשד עבירות חמורות.

במשטרה טענו תחילה כי לאחר שהתברר לפלסטיני שהוא דרוש לחקירה, הוא נמלט לשטחים. אולם לטענת עו"ד שני פרג'ון, שמייצגת את הפלסטיני, "הוא גילה שנפתח נגדו תיק אחרי ששללו את היתר הכניסה שלו. הוא רצה להיחקר במשטרה כדי להוכיח את חפותו - הוא הגיע כחמש פעמים לתחנות משטרה בגוש עציון ובחברון, ושאל אם הוא דרוש לחקירה - אך בכל פעם השיבו לו בשלילה".

בחקירתו במשטרה, טען הפלסטיני כי כלל אינו מכיר את הנערה המתלוננות, אולם בפירוט השיחות שהנפיקה המשטרה מחברת הסלולר, עולה כי אכן נערכה שיחה טלפונית בין הנערה לבין החשוד, בניגוד לדבריו. לאחר שעימתו אותו בכך, טען להגנתו כי קיבל שיחה ממספר שאינו מוכר לו, ולדבריו הייתה זו שיחה שהטרידה אותו.

השופט אבישי כהן מבית משפט השלום באשקלון, קיבל את בקשת עו"ד החשוד וקיים את הדיון בדלתיים סגורות, וכן אסר לפרסום את שמו ופרטיו המזהים של הפלסטיני, עד לקבלת החלטה בנוגע לכתב אישום.

במקביל, חוקרי ימ"ר ש"י במשטרה ממשיכים לחקור את מקרה התקיפה האכזרי כלפי ילדה חרדית בת 7 בעיר חרדית בגזרת בנימין, לאחר ביטול כתב האישום עקב הקושי הרב בראיות. החקירה נפתחה מחדש, על מנת לאתר את מי שביצע את המעשה.

מעשים חמורים וביערת הרע מקרבך נערה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד