ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צעד נואש • צפו

לאחר הכשלון: רון קוּבי הגיש עתירה לבג"ץ בכדי למנוע את פיטוריו

ראש עיריית טבריה רון קובי מתקשה לעכל את תוצאות כשלון העברת התקציב בעירו והרחיק בשעות האחרונות לירושלים, אל בית המשפט העליון, בכדי לדרוש מהשופטים למנוע את פיטוריו מראשות העיר | ביום ראשון כ"ה תמוז הוא צפוי להתייצב לשימוע אצל מנכ"ל משרד הפנים

לאחר הכשלון: רון קוּבי הגיש עתירה לבג"ץ בכדי למנוע את פיטוריו
ר"ע טבריה, רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שנכשל זה חמש פעמים בהעברת התקציב בעיריית טבריה, ראש העיר רון קובי פנה לבית משפט העליון בניסיון לקבל עזרה מהשופטים. "אריה דרעי, אני אהיה שר הפנים, ואתה בכלא", אמר קובי במסדרונות בית המשפט.

בסרטון שהפיץ קוּבי ברשתות החברתיות, מהכניסה לבית משפט העליון בירושלים, אמר "אני נמצא פה להגיש עתירה נגד אריה דרעי. ח'ברה, משנים פה את המדינה, רק רון קובי - הימין החילוני, נעשה פה סדר חדש. הגיע הזמן שהמדינה שלנו תבין שאפשר להיות ימנים וחילונים".

מוקדם יותר היום, זומן רון קובי לשימוע בלשכת מנכ"ל משרד הפנים, שייערך ביום ראשון כ"ה תמוז, זאת בעקבות פיזור מועצת העיר שנכשלה בהעברת התקציב. העתירה שהגיש קובי לבג"ץ נגד שר הפנים, נועדה כדי למנוע מהשר דרעי לפטר אותו לאחר השימוע.

הבוקר, בראיון לאפי טריגר בגל"צ, קובי טען "אריה דרעי מפחד שאני רץ לכנסת, הסקרים נותנים לי בין ששה לעשרה מנדטים; אתה (טריגר) לא מכיר כלום. אתה כל היום בטוויטר, אתה חי בטוויטר יחד עם כל החברים שלך בגלי צה"ל, זו בעיה שלכם". בתגובה לראיון, אמרו במשרד הפנים כי "גורמי המקצוע במשרד פועלים באופן ענייני, אולם רון קובי עסוק רק בגידופים, קללות והסתה נגד פקידי ציבור".

בהמשך גם התראיין ראש העיר טבריה בערוצי תקשורת נוספים ושחרר את חרצובות לשונו, הכל נגד שר הפנים. "אריה דרעי יקבל ממני מנה גדושה. הוא יקלל את היום שבו הוא התעסק עם רון קובי, אני מבטיח", אמר לליאת רון ברדיו צפון.

בעקבות הודעת משרד הפנים? אחרי המפלה אמש ופיזור מועצת העיר, קובי פרסם בחשבון הפייסבוק שלו על פתיחת החוף הנפרד בעיר הקודש - בעיצומו של יום השבת. "החל מהשבת הקרובה החוף הנפרד בטבריה יהיה פתוח לציבור. הכניסה חינם" כתב.

רון קובי אריה דרעי עתירה לבגץ מנכל משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד