ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מכללה חדשה עולה לשטח ותלמד רק מקצועות פרקטיים שיביאו הכנסה

"איקום" – מכללה ורשת חברתית אקדמית עלתה הבוקר על הקרקע. כיתות לימוד שבנויות כמו קופסאות עגולות ושקופות החשופות לרחוב • כל הכיתות יוצבו במרכזי השכונות בערים הגדולות. רוצים ללמוד כשהמרצה בכיתה ואתם שותים בירה ומעשנים בכיכר? שימו אוזניות וזה אפשרי

מכללה חדשה עולה לשטח ותלמד רק מקצועות פרקטיים שיביאו הכנסה
איקום - מכללה חברתית צילום: יח"צ

"לימודים מעשיים של מקצועות עכשוויים ובאווירה הנכונה זה הסיפור", אומר יזם רשת מכללות האון ליין "איקום",  עידן רואה. המכללה העלתה שני סניפים ראשונים על המפה. הסניפים בהרצליה ובשכונת פלורנטין הצעירה, הם כיתות לימוד קטנות, עגולות ושקופות שמצויידות בכל הטכנולוגיה המתקדמת, כמו גם שלל פינוקים: מקרר, פינות עבודה ממוזגות וכו. כיתה אורבנית שנראית כמו בית קפה שכונתי מתקדם.

ד"ר מאיר אורנשטיין, מנכ"ל מפעלות חינוך בעבר ומייסד מכללת "איקום", נהנה מהמבנה שמרתק את כל עוברי האורח בכיכר בפלורנטין. הסטודנטים יושבים בכיכר, שותים קפה, מעשנים ושומעים את השיעור באוזניות.

אורנשטיין: "ניתן לרכוש קורס פרונטלי בן 100 שעות של לימודי און ליין פרקטיים ומגוונים: פייסבוק, גוגל,בניית אתרים, פסיכולוגיית צרכן, נייטיב ועוד. הסטודנטים מקבלים מחשב נייד חדש כחלק מתהליך ההרשמה. המחירים מסובדסדים וב-60 תשלומים. ילמדו את המקצוע המבוקש בעולם במחיר של מנוי לחדר כושר. נתרכז במקצועות עכשוויים שמרכזים ביקוש ונלמד אותם בקצב גבוהה, בעזרת מומחים שמתפרנסים מצויין מהתחום – הכל פרקטיקה, לא עוד לימודים במכללות מסורבלות ומיושנות. הרשת החברתית שהצמדנו למכללה תאפשר להחזיק פרופיל אישי הדומה ל"פייסבוק" ואת האפשרות ללמוד- תלמיד אחד מהשני. נישאר בקשר עם התלמידים, נעדכן בחידושים ונאפשר לפנות ישירות למרצים השונים בשאלות ובקשות למידע נוסף. המכללה היא תוצר של יזמות עסקית ומשלבת משקיעים, אנשי עסקים ומומחי אינטרנט.  בסניפים יתקיימו גם תהליכי נטוורקינג.

מה מציעה המכללה?

  • קורס פרונטאלי ללימודי מקצועות האון ליין - 100 שעות מלאות
  • קורס דיגיטל בן 130 שעורים מעודכנים ותעדכנים במקצועות האון ליין
  • לימודי התמחות ספציפיים: כיתה של עד 4 אנשים או מסלול

אחד על אחד -ללימודי שיווק בפייסבוק, גוגל, בניית אתרים.

  • התכנית מפוקחת לתעודה ע"י משרד החינוך.

גבי קדוש, נשיא "איקום": השקענו 1.5 מליון שקל בפיתוח ובקרוב נחפש זכיינים לכל עיר גדולה בישראל. הזכיינים לא ישלמו דמי זכיינות אלא יחלקו איתנו ברווחים - זכיינות ללא עלות! איקום היא מיזם חברתי שמטרתו לייצר תוספת מקומות עבודה והכנסות לאנשים אשר מעוניינים להיות יזמי אינטרנט. המיזם ילמד אנשים לעבוד מהבית או להשתלב בתעשיית המסחר האלקטרוני כשכירים או עצמאיים בליווי צמוד ובמקצוע צומח ומבוקש.

 תוכנית ההכשרה של EcomSchool מספקת את הכלים הנדרשים בכדי להקים נכס אינטרנטי מניב משלכם. "איקום", באמצעות משרד החינוך, מסייעת לאלו המעוניינים ללמוד את מקצועות האינטרנט. נתמוך באמצעות סבסוד ביזמי אינטרנט. איגוד המסחר האינטרנטי הישראלי מאשר, מפקח וחתום על תעודות הגמר של בוגרי מסלול היזמות וגם מעניק חלק מהמלגות לאלו המעוניינים לבקש זכאות.  "איקום" מאפשרת למועמדים לקבל מימון ו/או מלגה של כ100 אחוזים באמצעות גורמים פילנתרופיים שונים וקרנות עידוד.

איקום עידן רואה מכללה חברתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד