י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הדסה בניזרי מסיני חושפת את המחלקה הצנועה של 'ביגשופ'

תגידו שלום לכל הריצות – מהחנות הזאת תצאו מרוצות: יש הרבה סיבות להיכנס ל'ביג שופ', אבל אין הרבה סיבות לצאת. ולחשוב שכל הגודל והנוחות הזאת במחירים שמתאמים לכל כיס. אי אפשר לבקש יותר. אז זהו ב'ביגשופ' חושבים שאפשר!

הדסה בניזרי מסיני חושפת את המחלקה הצנועה של 'ביגשופ'
ביגשופ צילום: יח"צ

'ביג שופ' כשמה כן היא, חנות גדולה שמרכזת תחת מטריה אחת את הכל. הרשת ידועה בהקשבה שלה ללקוח, הדבר ניכר כבר ברעיון הראשוני של החנות היא מבינה שזמן הוא מצרך יקר ולכן... במקום לפזז בין חנויות שונות יש את כל המחלקות לכל המשפחה.

במה דברים אמורים? נכנסתם לחנות, נזכרתם שנגמר השמפו גשו למחלקת תמרוקים, על הדרך תתחדשו בלק או בקרם שיזוף. רוצים להתרענן בסט כריות חדש, גשו למחלקת כלי הבית. הילדים מנדנדים? שימו אותם בג'ימבורי חינם אין כסף. בדרך תוכלו לקנות מתנה לסבתא - הדפסה של תמונת הנכדים על ספל בתוספת ברכה. כל הסיבוב הזה מעייף אתכם? עצרו לקפה ומאפה בתוך החנות.

בקיצור יש הרבה סיבות להכנס ל'ביג שופ' אבל אין הרבה סיבות לצאת. ולחשוב שכל הגודל והנוחות הזאת במחירים שמתאמים לכל כיס. אי אפשר לבקש יותר. אז זהו ב'ביגשופ' חושבים שאפשר!!!

אחד הדברים המתסכלים עבור אישה שרוצה להתלבש בצניעות זו קניית הבגדים.

למה? כי אם מצאת שמלה שיושבת מעולה בצבע של קפה אולה, השרוולים שלה קצרים, או לחילופין זקוקים לחולצת בסיס. ואם השרוולים ארוכים אז השמלה קצרה...

בקיצור אמרת בגד צנוע, אמרת הזמנה לתיזוז בן חנויות שונות, כי לכי תמצאי עליונית מתאימה לשמלה הפרחונית, שתתאים גם לכיסוי הראש. פלא שאין לך מה ללבוש!!!

ב'ביג שופ' הבינו את המצוקה ופתחו מחלקה חדשה. מחלקה לבגדים צנועים. איזה כייף!!! על מנת שכל אישה בעיר ובכפר תשמע על הרעיון הנהדר, רתמו למשימה את הדסה בניזרי מסיני שמובילה את הקמפיין החגיגי.

הפקת האופנה נערכה בשעות הבוקר, כל מי שהסתובב על סט ההפקה התפעל מהמבחר של הקולקציה כולל הדסה בניזרי ויהודית ברדה.

לדבריה של הדסה, שבאה להשתתף בקמפיין הזה, חשוב לה לעשות דברים שהיא מתחברת אליהם או לחילופין לא נוגדים את מי שהיא.
בדיוק כמו הקולקציה החדשה והצנועה של 'ביג שופ', שמתאפיינת במראה עדכני לצד שמירה על צניעות, והכי חשוב, נגלה לכם בסוד או בקול רם, המחירים מתאימים לכל אחת!!

"היה לי כייף לעשות את הקמפיין ל'ביג שופ'", מעידה הדסה, ולא רק לה, לכל מי שהשתתפה בהפקה המרשימה ויצאה עם תחושה ש'ביג שופ', כשמה כן היא, בגדול הביאה מהפכה לעולם האופנה. מבלי לפגוע בתקציב שלנו.

ניצלנו שניה פנויה בצילומים כדי לשמוע מהדסה מה יש לה לומר בנושא? היא מייד הגיבה

1. הבגדים יפים הורסים ומשמחים.
2. צנוע, ככה שבין החנויות אין צורך לנוע
3. המחיר מתאים לכל כיס ואפשר לגהץ כל כרטיס. מתאים לי!

אז נשים יקרות בואו בהמוניכן להתקשט, להתחדש והכי חשוב תגידו שלום לכל הריצות – מהחנות הזאת תצאו מרוצות.

 

ביג שופ אופנת נשים הדסה בניזרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד