ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מה עושים עם רדת החשיכה

עם צאת הכוכבים – הצטרפו לסיורי העששיות של קק"ל

מתגעגעים לחוויות הילדות של פעם? כחלק משלל הפעילויות ש'קרן קימת לישראל' מציעה לילדים והוריהם בחופש הגדול, יתקיימו סיורי עששיות בערבי הקיץ ביערות ובפארקים בכל הארץ • הפעילות תכלול היכרות עם החיות הפעילות בלילה, צפייה בכוכבים וסיפורי אגדות וצ'יזבטים

עם צאת הכוכבים – הצטרפו לסיורי העששיות של קק"ל
עששית. אילוסטרציה צילום: unsplash

חופשת הקיץ החלה ועימה השאלה הגדולה מכולן - מה עושים בחופש הגדול ואיך מעסיקים את הילדים? אז לפני שתמהרו לקנות כרטיס טיסה או לסגור שבוע במלון, קרן קימת לישראל מציעה מגוון פעילויות ברחבי הארץ מצפון ועד דרום אשר יספקו לכם שקט, חסכון בכיס והכי חשוב הנאה צרופה עבור כל המשפחה. מבין הפעילויות המגונות תוכלו למצוא גם סיורי עששיות ביערות קק"ל אשר יספקו עבורכם חוויה מרתקת עם רדת החשיכה.

כשהילדים מתקשים להתנתק מהמסכים, ואתם מתקשים להסביר להם את הרגעים הקסומים שחוויתם בילדותכם, תוכלו לקפוץ יחד איתם אחורה בזמן עם רדת החשיכה, ולגלות את סודות היער. הסיור המודרך יכלול התבוננות והסבר על מפת הכוכבים, הקשבה וצפייה בחיות הפעילות בלילה, האזנה לסיפורי אגדות וצ'יזבטים ובסוף חלוקת תה צמחים.

הסיורים יתקיימו במספר יערות ברחבי הארץ: ב-25.7 יתקיימו סיורים ביער ביריה, ביער אילנות וביער המלאכים. ב-20.8 יתקיים סיורים ביער בית קשת, בפארק בריטניה וביער להב. כל הסיורים יתקיימו בין השעות 19:00-21:30.

אלו שיבחרו להצטרף לסיור העששיות ביער בית קשת יוכלו לברוח קצת מהמציאות ולהעביר גם את שעות אחר הצהריים ביער שמציע שקט עוצמתי ונופים פסטורליים. היער נמצא על מדרונות רכס הרי נצרת אל מול נופיהם עוצרי הנשימה של עמק יזרעאל והגליל התחתון. הוא כולל מסלול לטיול עם רכב – דרך נוף באורך 18 ק"מ, מסלולי הליכה, מצפורים, פינות לפיקניק, גני שעשועים לילדים, שרידי החורש הטבעי של הגליל, וכמובן, המלך הבלתי מעורער ששלט באזור במשך שנים רבות – אלון התבור. היער, שניטע על ידי קרן קימת לישראל, משתרע על פני כ-25,000 דונמים. קק"ל פרצה דרך נוף מרשימה ביער בית קשת, שקיבל את שמו מקיבוץ בית קשת שהדרך עוברת בו. דרך הנוף חוצה יער טבעי נהדר של אלוני התבור ויער נטוע רחב ידיים של עצי אורן, ברוש, עצי שיזף ואלה אטלנטית, והתצפיות ממנה על הר תבור וסביבתו מרהיבות לכל עין.

עלות משתתף בסיור העששיות - 10 שקלים

מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט לאתר קק"ל הכנסו לכאן>>>

קרן קיימת לישראל חופשת בין הזמנים אטרקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד