י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

אהוד ברק לעג לבנימין נתניהו והאשראי הופץ

יו"ר 'ישראל דמוקרטית' ברק לעג בתיעוד וידאו שהעלה לטוויטר שלו לנתניהו, על כך שהוא לא מחזיק אשראי בכיסו והציג את כרטיס האשראי שלו, אחד הגולשים הפך את התמונה ופרסם את פרטי האשראי של ברק לעין כל 

אהוד ברק לעג לבנימין נתניהו והאשראי הופץ
אהוד ברק צילום: פלאש 90

אהוד ברק לעג לנתניהו, אחד הגולשים צילם את מספר כרטיס האשראי של ברק והפיץ לכולם.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שחזר לפוליטיקה ומתמודד בימים אלה לכנסת ה-22 באמצעות רשימתו 'ישראל דמוקרטית', פרסם סרטון שבו הוא לועג לראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו, על כך שהוא לא מחזיק בארנק ואין לו כרטיס אשראי, ואמר מול המצלמות, "רואה? ככה נראה ארנק, עם זה משלמים".

אחד הגולשים בשם דניאל, פרסם בחשבון הטוויטר שלו צילום של המספרים של כרטיס האשראי ברק, מה שהביא לגל ירידות על אהוד ברק.

אחד המגיבים הציע להזמין פיצה לכל הגולשים. מאחר ואהוד ברק קיבל 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר על מחקר שעד היום אף אחד לא יודע על מה היה נושא המחקר ולא נפתחה חקירה בנושא. 

על פי הדיווח ב'מעריב', ‏בעקבות הסרטון על נתניהו, אהוד ברק נאלץ להחליף את כרטיס האשראי שלו לאחר שפרטיו הופצו ברשת.

יצוין כי לפני כשלושה שבועות, מגיש ופרשן לעגו באופן דומה בשידור חי לנתניהו, על כך שהוא יצטרך להחזיר כספים, היה זה מגיש התכנית 'ערב ערב' דובי גילהר בערוץ 'כאן11'. באולפן התארח הפרשן מוטי גילת שדיווח על ידיעה שעסקה בראש הממשלה נתניהו ובקשת המימון להוצאותיו המשפטיות בעניינו, ועל כך שנתניהו יאלץ לממן את ההוצאות בעצמו. גילהר סיכם והגיב "טוב, זה יעלה הרבה כסף אבל משפחת נתניהו, שלא רצתה בכך, תיאלץ לשאת בהוצאות" ודרש ממוטי גילת להדגים לצופים, כיצד נראית פעולה של הוצאת כסף מהארנק, ברוח משעשעת ומלגלגת שעברה את הטעם הטוב.

לאחר שמוטי גילת הדגים בציניות, איך שולחים את היד לכיס, שולפים את הארנק ומוציאים ממנו מזומנים או אשראי, הוא עקץ את בני הזוג על כך שאין להם אשראי, כך על פי עדותה של הגב' שרה נתניהו ואמר, "לנתניהו כנראה אין בכלל כיסים כדי לשלוף מהם את הארנק".

לאחר שהבינו בערוץ את חומרת הקטע שהתנוסס בחשבון הרשמי שלהם בטוויטר, הם הסירו אותו מהרשת. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הגיב וצייץ בטוויטר: "'כאן' מחקו את הסרטון, אחרי שכתבתי להם תגובה: כולנו נשמח שתלמדו אתם להכניס את היד לכיס שלכם ולא לגזול מיליארד שקל בשנה ממשלם המסים על הביזיון הזה".

גם עיתונאים וגולשים שונים שצפו בתוכנית, הזדעזעו לאן התדרדרו אנשי תקשורת שאינם מסתירים את שנאתם לראש הממשלה, כך למשל צייץ העיתונאי עידן יוסף מאתר 'news1', "זה לא עוד דיווח חדשותי. גם לא פרשנות משפטית או פוליטית מחכימה. הלעג הצרוף לראש הממשלה נתניהו הגיע לתת-רמה. כך נראית תחתית החבית של תאגיד השידור הציבורי".

בתאגיד השידור הציבורי לא הסתפקו בהסרת התיעוד מהרשת והשעו את המגיש הבכיר מההגשה בטלוויזיה, אך ככל הנראה ימשיך לשדר בתחנת הרדיו של התאגיד - רשת ב'.

"מדובר בקטע מיותר נטול ערך עיתונאי, שלא עומד בסטנדרטים המקצועיים של חטיבת החדשות", נמסר מ'התאגיד'. לעומת זאת המגיש דב גילהר לא הגיב עד כה לצעדים שננקטו נגדו וגם לא הביע התנצלות על המחזה המביש.

כעבור יומיים שב המגיש לכסאו ולא התנצל על מעשהו ואמר כי מה שעשה היה מותר במסגרת חופש הביטוי.

אהוד ברק בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד