כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"שמעון פרס הכיר לי אותו"

נחשף: הקשר של ברק עם המיליארדר המפוקפק

‏אתר ה"דיילי ביסט" האמריקני מפרסם ראיון עם אהוד ברק בו הוא נשאל על נסיבות היכרותו עם המיליארדר המפוקפק ג'פרי אפשטין - הנאשם בעבירות סחר בבני אדם • "הנשיא לשעבר שמעון פרס הכיר לי אותו"

נחשף: הקשר של ברק עם המיליארדר המפוקפק
ברק צילום: הדס פרוש / פלאש 90

‏אתר ה"דיילי ביסט" האמריקני מפרסם ראיון עם אהוד ברק, ובו הוא נשאל על נסיבות היכרותו עם המיליארדר המפוקפק ג'פרי אפשטין, הנאשם בעבירות סחר בבני אדם.

‏"האיש שהכניס אותי לאפשטיין לפני כ-17 שנה הוא שמעון פרס", אמר ברק. כאשר לא ברור אם האירוע התקיים בניו יורק או בוושינגטון, אך ברק נזכר כי היה באירוע שבו "היו הרבה אנשים מפורסמים וחשובים, כולל, אם אני זוכר, גם שני הקלינטונים (ביל והילארי קלינטון י.פ) וגם מאות אחרים".

‏מאז, אומר ברק, הוא פגש את אפשטיין "יותר מ - 10 פעמים, הרבה פחות ממאה פעמים, אבל אני לא יכול להגיד לך בדיוק כמה, אני לא סופר, במשך השנים ראיתי אותו מדי פעם באירועים שונים, מעולם לא השתתפתי במסיבה איתו, מעולם לא פגשתי את אפשטיין כשעבר על החוק".

‏ברק אמר כי ביקר אצל אפשטיין בשניים מבתי המגורים במנהטן והוסיף כי ביקר גם באי הקריבי הפרטי של אפשטיין. "פעם אחת, במשך כמה שעות - ושוב פעם שנים אחרי הפרסומים על מעשים לא חוקיים של אפשטיין, אבל אני לא הייתי איתו בשום זמן כשהוא עבר על החוק", אמר.

‏"פגשתי בביתו הרבה מאוד אנשים מכובדים, מדענים, זוכי פרס נובל, ופגשתי אותו גם בבוסטון, או במעבדות אוניברסיטת הרווארד שהוא תומך בהם כספית". באירועים אלה אומר ברק, כי הוא לא היה מעורב במעשים נגד החוק חד-משמעית. כשנשאל האם תמונות שלו עובר על החוק יכולות לצוץ פתאום ולהביך אותו הוא השיב - "אין שום סיכוי".

בהמשך הכתבה פורסם כי ‏סוכני האף-בי-איי מצאו "ערימות של מזומנים", עשרות יהלומים ודרכון זר בכספת של ג'פרי אפשטיין, כאשר הם פשטו על ביתו במנהטן בשבוע שעבר. הדרכון הוא של ערב הסעודית שהוצא בשנות ה-80, כך אמר עורך הדין האמריקאי אלכס רוסמילר, "הוא לא הוצא תחת שמו של אפשטיין, אבל נראה כתצלום שלו".

‏ממסמכי הבנק שרשויות החוק האמריקאיות קיבלו בשבוע שעבר, עולה כי לאפשטיין יש 110 מיליון דולר בחשבון אחד - ועוד 400 מיליון דולר בחשבון אחר.

אהוד ברק מיליארדר יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד