ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
אחרי שלעגו לו ברשתות

ברק חושף: כך נראה כרטיס האשראי של נתניהו

קרב בלתי פוסק: לאחר שמאות לעגו לו ברשתות החברתיות על החשיפה המביכה של פרטי האשראי שלו - רה"מ לשעבר ברק מגיב בעקיצה חריפה משלו • ובינתיים: ברק ביטל את כרטיס האשראי שלו בשל הפדיחה • כל הפרטים

ברק חושף: כך נראה כרטיס האשראי של נתניהו
אהוד ברק / בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל ובאסל עוידאת, פלאש 90

דומה כי מערכת הבחירות הנוכחית הפכה לקרב ענק בין ראש הממשלה נתניהו לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. כאשר כל שאר השחקנים נדחקים הצידה. 

והפעם: לאחר שמאות אנשים לעגו לראש הממשלה לשעבר ויו"ר "דמוקרטיה לישראל" אהוד ברק, בעקבות כך שחשף לציבור בטעות את פרטי האשראי שלו בסרטון שהוציא נגד נתניהו, כעת ברק משיב בעקיצה משלו.

ברק העלה תמונה משותפת של רה"מ נתניהו וארנון מילצ'ן (להלן) - המעורב בתיק 1000 בשל חשד להעברת משקאות חריפים וסיגרים בסכומים גבוהים לראש הממשלה נתניהו - והוסיף לצד התמונה את הכיתוב הבא: "את כרטיס האשראי של החשוד מבלפור משטרת ישראל כבר חשפה מזמן". כשהוא כמובן מתכוון ל"ספק הסיגרים והמשקאות של נתניהו".

נתניהו ומילצ'ן. המם שהעלה ברק לרשת החברתית. צילום: מתוך טוויטר

כזכור, ברק פרסם אתמול (שני) סרטון שבו הוא לועג לראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו, על כך שהוא לא מחזיק בארנק ואין לו כרטיס אשראי, ואמר מול המצלמות, "רואה? ככה נראה ארנק, עם זה משלמים"

אחד הגולשים בשם דניאל, פרסם בחשבון הטוויטר שלו צילום של המספרים של כרטיס האשראי ברק, מה שהביא לגל ירידות על אהוד ברק.

אחד המגיבים הציע להזמין פיצה לכל הגולשים. מאחר ואהוד ברק קיבל 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר על מחקר שעד היום אף אחד לא יודע על מה היה נושא המחקר ולא נפתחה חקירה בנושא. 

על פי הדיווח ב'מעריב', ‏בעקבות הסרטון על נתניהו, אהוד ברק נאלץ להחליף את כרטיס האשראי שלו לאחר שפרטיו הופצו ברשת.

אהוד ברק בנימין נתניהו כרטיס אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד