ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

דירקטוריון בנק דיסקונט החליט על מינוי אורי לוין למנכ"ל קבוצת דיסקונט

שאול קוברינסקי, יו"ר הדירקטוריון: "אורי לוין המכהן כיום כמנכ"ל דיסקונט ניו יורק, הוא מנהל מוכשר עם ידע מקצועי וניהולי רחב, בעל מעוף ויכולת מוכחת בעולם המשתנה של הבנקאות והפיננסים. מינוי מנכ"ל מתוך הקבוצה, בתקופה מאתגרת זו, מבטיח המשך ישיר וטבעי ליישום האסטרטגיה שלנו ואני משוכנע שאורי יוביל את קבוצת דיסקונט לשיאים חדשים, גם בעתיד"

דירקטוריון בנק דיסקונט החליט על מינוי אורי לוין למנכ"ל קבוצת דיסקונט
אורי לוין צילום: רמי זרניגר

דירקטוריון בנק דיסקונט החליט השבוע, בהתאם להמלצת ועדת האיתור, בראשות היו"ר שאול קוברינסקי, על מינויו של אורי לוין, למנכ"ל קבוצת דיסקונט.

שאול קוברינסקי, יו"ר הדירקטוריון: "ועדת האיתור והדירקטוריון בחרו באורי לוין להוביל את קבוצת דיסקונט. אורי המכהן כיום כמנכ"ל דיסקונט ניו יורק, הוא מנהל מוכשר עם ידע מקצועי וניהולי רחב, בעל מעוף ויכולת מוכחת בעולם המשתנה של הבנקאות והפיננסים. אורי, שהצטרף לקבוצת דיסקונט לפני כחמש שנים, הוא שותף מרכזי בהובלת השינוי המוצלח בבנק ובדיסקונט ניו יורק. מינוי מנכ"ל מתוך הקבוצה, בתקופה מאתגרת זו, מבטיח המשך ישיר וטבעי ליישום האסטרטגיה שלנו ואני משוכנע שאורי יוביל את קבוצת דיסקונט לשיאים חדשים, גם בעתיד".

לוין( 46) המכהן היום כמנכ"ל דיסקונט ניו יורק, הצטרף לדיסקונט בשנת 2014, וכיהן בעבר כCFO- וראש החטיבה לתכנון, אסטרטגיה וכספים. בתפקידו זה הוביל את תהליך הגיבוש והיישום הקפדני של התוכנית האסטרטגית הרב שנתית של הבנק. בדצמבר 2016, מונה לכהן כמנכ"ל דיסקונט ניו יורק, הבנק הישראלי הגדול ביותר בארה"ב, ובתקופה זו רשם הבנק צמיחה בפעילות העסקית ושיפור ברווחים.

לוין, מוסמך (MBA) במנהל עסקים עם התמחות במימון בהצטיינות מ- London Business School ובוגר (BSc), תואר משולב בהנדסת מחשבים ומדעי המחשב בהצטיינות, מאוניברסיטת תל אביב. קודם לתפקידו בקבוצת דיסקונט, כיהן כמנכ"ל קבוצת ISP, שמרכזה בשוויץ, המתמחה בשירותים פיננסיים ללקוחות פרטיים ומוסדיים ברחבי העולם. קודם לכן כיהן לוין בתפקידים בכירים בבנק הפועלים וכיועץ ומנהל פרוייקטים בחברת הייעוץ הבינלאומית McKinsey בלונדון.

אורי לוין יחליף בתפקיד את לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט המסיימת את תפקידה לאחר למעלה מחמש שנים בהן הנהיגה את קבוצת דיסקונט  בהצלחה חסרת תקדים.

 

מינויו של אורי לוין כפוף לאישור בנק ישראל ומועד תחילת הכהונה טרם נקבע.

בנק דיסקונט בנק ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד