ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הרפתקה מסוכנת

הילדים גנבו רכב ויצאו למסע בן 1000 ק"מ

שלושה ילדים בחרו בדרך מסוכנת להעביר את הזמן בימי החופש הגדול • אחד מבני החבורה העמיד את מכונית אביו לרשות חבריו וביחד הם גמעו כאלף קילומטרים

הילדים גנבו רכב ויצאו למסע בן 1000 ק"מ
נהיגה. אילוסטרציה צילום: unsplash

ארבעה ילדים בעיירה רוקהמפטון שבמדינת קווינסלנד בגילאים 10 עד 14, ארזו ציוד דיג במכונית של אחד ההורים, השאירו פתק פרידה ואז נסעו יותר מ-1000 קילומטרים לאורך החוף המזרחי האוסטרלי ביום שבת האחרון. הם נעצרו יום למחרת.

מפקד המשטרה דארן ויליאמס אמר ביום שני, כי הילדים נעצרו על ידי המשטרה ליד גרפטון בניו סאות' ויילס ביום ראשון, נעלו את הדלתות וסירבו לצאת מהרכב.

הוא סיפר שאחד השוטרים השתמש באלה כדי לשבור את חלון הרכב מסוג ניסאן, שדווח כגנוב, מאחר והילדים נעלו את עצמם ולא נענו לקריאות השוטרים לצאת מהרכב.

המשטרה איננה יודעת מי מהילדים נהג את הדרך הארוכה. להערכתם, ייתכן שכמה ילדים נהגו. 

"זו דרך ארוכה, מעל 1,000 ק"מ. אני לא יכול לדמיין אדם אחד נוהג כל כך הרבה תוך יומיים", אמר המפקד ויליאמס לעיתונאים.

"הילדים חשודים בכך שלא שילמו על דלק בשתי תחנות דלק בערים שונות", ציין ויליאמס.

השוטרים רדפו אחרי הילדים בעיירה ניו סאות' ויילס, שם החשוד בנהיגה היה ילד בן 13 שנהג. "היה שם מרדף קצר, ובגלל גיל הנהג ותנאי הכביש, זה הופסק על ידי השוטרים בגלל שהילדים יכולים להילחץ ולעשות טעות מסוכנת", כך לפי מפקד המשטרה. כאמור, הילדים נעצרו והמשטרה בודקת מה עומד מאחורי ההרפתקה המאוד מסוכנת.

נכון לאתמול, המשטרה עדיין לא חקרה את הילדים, משום שלא ניתן לחקור אותם ללא נוכחות הורה או אפוטרופוס. בתי הספר סגורים בניו סאות' ויילס בגלל החופש הגדול, והילדים כנראה חיפשו דרך כיצד להעביר את הזמן.

אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד