ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

באדיבות קק"ל: מגוון פתרונות לפעילויות קיץ לילדים

קרן קימת לישראל מציעה מגוון פעילויות לילדים (והוריהם) בפריסה ארצית במיוחד למזג האוויר הקיצי ולחופשה הארוכה בשנה וכל זה בתשלום סמלי • יו"ר קק"ל, דניאל עטר: " הפעילות האידיאלית - יציאה לחיק הטבע"

באדיבות קק"ל: מגוון פתרונות לפעילויות קיץ לילדים
הפנינג יער לביא צילום: מיכאל חורי

למעלה משני מיליון תלמידי בתי ספר וגני הילדים כבר נמצאים בחופשת הקיץ. חופשת הקיץ הארוכה יכולה להיות מאתגרת עד מאוד עבור לא מעט הורים, שמנסים לתמרן בין הוצאת הילדים מהבית ומהמסכים לבין הרצון לא לבזבז מאות ואף אלפי שקלים עבור בילויים ואטרקציות שונות. כבכל שנה, קק"ל מעמידה שורה מגוונת של פעילויות לילדים ולהורים, בכל הגילאים, בפריסה ארצית, שמקשרות לטבע ולמדינת ישראל, בחינם או ב-10 ₪ בלבד.

ניווט דיגיטלי ביערות קק"ל

אם הילדים מסרבים בכל תוקף להתנתק מהמסכים, תוכלו לצאת איתם למשחק ניווט דיגיטלי ביערות קק"ל - פעילות ייחודית שמשלבת את הרובד הדיגיטלי עם העולם האמיתי.  במסגרת המשחק נחשף השחקן לידע רב, על שימוש במפה ועל הנקודות שבמסלול. כל שחקן ייצא עם מספר חדש של עובדות על קק"ל ויערותיה. במקום ייערכו גם הפעלות, סדנאות ופעילויות חינוכיות מיוחדות שיהפכו את אירועי הניווט לחגיגה של ממש.

סיורי עששיות ביערות קק"ל

אלו מכם שמתגעגעים לחוויות הילדות של פעם, יוכלו לקפוץ אחורה בזמן להרפתקה מסעירה ביערות קק"ל, שם עם צאת הכוכבים יתקיימו סיורי עששיות ייחודיים שמתאימים לכל המשפחה. הפעילות תכלול צפייה בכוכבים, הדרכה על החיות הפעילות בלילה, סיפורי אגדות וצ'יזבטים וחלוקת תה צמחים.

 רוכבים עם קק"ל

פעילות ייחודית נוספת שתוכלו לחוות ביערות קק"ל בקיץ הקרוב היא טיולי אופניים לכל המשפחה. לא מדובר נטו בטיולי רכיבה, שכן הם ישלבו הדרכה על היערות והפארקים בהם יתקיימו וצפייה בנופים עוצרי הנשימה שקק"ל מטפחת. בכל אחת מנקודות ההתכנסות ניתן יהיה לקבל אופניים ולצאת לרכיבה המודרכת.

שישי שמח ביערות קק"ל

בשנים האחרונות קק"ל מטפחת פרויקט חדש שמחמם את הלב – יערות קהילתיים.  מדובר ביערות ייחודיים המשותפים לקק"ל יחד עם היישובים שנמצאים בסביבתו, ובכך נוצר מרחב חברתי של הקהילה לריאות הירקות המקיפות אותה. בקיץ הקרוב היערות הקהילתיים של קק"ל יארחו את תכנית הבידור והאירוח "שישי שמח" בהנחיית ירון אילן, המשודרת בערוץ 24. במסגרת התכנית יופיעו זמרים ואורחים מיוחדים, והציבור מוזמן להגיע ליער ולהרגיש כמו בבית.

הפנינג במרכזי המבקרים של קק"ל

לאורך חופשת הקיץ, יתקיימו מגוון אירועי הפנינג חווייתיים לכל המשפחה במרכזי המבקרים של קק"ל, שיכללו שלל הפעלות, סדנאות, סיורים, ופעילויות חינוכיות מהנות.

יו"ר קק"ל, דניאל עטר: "בזמן שעלות יום בילוי משפחתי עשויה להאמיר למאות שקלים, אנחנו שמחים לאפשר למשפחות ליהנות מבילויים מעשירים בחיק הטבע בעלות סמלית בלבד. חרטנו על דגלנו ליצור מעורבות וחיבור בין אזרחי המדינה לטבע, ואנחנו מזמינים את הציבור לפקוד את היערות והפארקים בקיץ הקרוב, וליהנות משלל הפעילויות שאנו מציעים".

 

פרטים נוספים על הפעילויות במוקד "קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550, או באתר קק"ל   http://www.kkl.org.il/

יערות קק"ל חופשת קיץ תיירות בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד