י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הערבים צחקו והמשיכו"

נתפסו חשודים בפציעתה של מנהלת הסמינר

אמש דווח ב'בחדרי חרדים' כי מנהלת סמינר מירושלים שערכה טיול עם המוסד בו עם מלמדת בעיר עכו, נדרסה על ידי חבורת ערבים שנהגו בפראות בטרקטורונים • היום המשטרה הודיעה כי היא חוקרת חשודים במעשה

אחד הטרקטורונים מהשיירה, לפני הפגיעה
אחד הטרקטורונים מהשיירה, לפני הפגיעה צילום: באדיבות המצלם

מנהלת בכירה בסמינר בית יעקב בירושלים, נפצעה שלשום (ראשון) בשעות אחר הצהרים בתאונת פגע וברח ואושפזה בבית החולים כשהיא סובלת מארבעה שברים בפלג גופה התחתון. היא צפויה לעבור מספר ניתוחים כדי לאחות את השברים וכן היא נזקקת לתפירות בגלל הקרעים שנוצרו כתוצאה מהתאונה.

יממה וחצי לאחר התאונה, חוקרי משטרת עכו עיכבו וחקרו חשודים, כשהם מנסים להבין מי נהג באותה העת בכלי הרכב שפגע במנהלת. התאונה שפורסמה לראשונה ב'בחדרי חרדים', אירעה ביום ראשון השבוע בשעה 15:46 בטיילת סמוך לנמל עכו. קבוצה של כ-200 בנות מהסמינר הירושלמי הגדול, יצאו למחנה קיץ בצפון בליווי מחנכות ומנהלות המוסד.

כאן פגע הטרקטורון במנהלת

"היינו שם הולכי רגל וחלפה גם שיירה של כמה טרקטורונים, אחד מהם, בצבע צהוב, הסיט לפתע את הכידון ימינה לכיוון שלנו" סיפרה אחת ממנהלות הסמינר שאף נפגעה בתאונה. מעוצמת הפגיעה, "אני נפלתי אחורה, עפתי כמה מטרים. הבטתי לעבר הטרקטורון הפוגע והבחנתי כי הוא פגע במנהלת, הוא מחץ אותה לקיר", שחזרה אחת העדות בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

המנהלת נפצעה בפלג גופה התחתון ופונתה באמבולנס מד"א למרכז הרפואי גליל בנהריה, שם הרופאים אבחנו ארבעה שברים ברגליה. "מיד לאחר התאונה, ארבעה או שישה מהרוכבים, ערבים כולם, פרצו בצחוק והמשיכו בנסיעה כאילו כלום לא קרה" הוסיפה המנהלת שנחבלה אך לא נפצעה. לזירת התאונה הגיע שוטר שקיבל מהמנהלת הפצועה את פרטי תעודת הזהות שלה.

להפתעת המנהלת, כאשר פנתה טלפונית למשטרה לברר מה עלה בגורל הנהג שנמלט מבלי להגיש עזרה, השיבו לה כי היא צריכה להגיע לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה. "אמא שלי שוכבת פצועה בבית החולים מבלי יכולת לזוז, ומצפים ממנה לגשת לתחנת המשטרה על מנת להתלונן? איך בדיוק היא אמורה לעשות את זה?" אמר ל'בחדרי חרדים' בנה יחיאל. אתמול (שני) הגיעה חוקרת משטרה לבית החולים וגבתה עדות מהמנהלת.

בגלל מקום מגוריה ובקשת בני המשפחה, המנהלת הועברה אתמול בשעות אחר הצהרים למחלקה האורטופדית בבית החולים הדסה עין כרם, שם היא צפויה לעבור ניתוחים לאיחוי ארבעת השברים ברגליה ובקרסוליה. "מעבר לשברים, אמא גם סובלת מחבלות וחתכים גדולים, אולם בשלב זה טרם תפרו את הקרעים וממתינים עד לאחר הניתוח" הוסיף בנה.

זירת התאונה לאחר פינוי המנהלת לבית החולים

הבוקר (שלישי), סגן ניצב יניב רונן מפקד תחנת עכו יצר קשר עם בנה יחיאל ועדכן אותו שאין צורך שאמו, המנהלת הפצועה, תיגש פיזית לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה, וכי כבר נפתחה חקירה שאף נכנסה להילוך גבוה, על מנת להגיע לחקר האמת. 

תאונת פגע וברח סמינר בית יעקב עכו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד