ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מסכמים שבוע ראשון לפעילות "מיחזורית המשאלות 2" 7 ילדים הגשימו משאלות

את פעילות "מיחזורית המשאלות 2" פתח תאגיד המיחזור אל"ה בהתרגשות גדולה עם זכייתם של שבעה ילדים, כאשר אחד הילדים הזוכים הגשים משאלה בדיוק ביום הולדתו. פעילות "מיחזורית המשאלות 2" מתקיימת זו השנה השנייה ברציפות, אחרי חמש שנים רצופות של פעילות קיץ חווייתית, לאחר שבפעם הקודמת העלתה את רף מיחזור בקבוקי השתייה המשפחתיים בערים החרדיות

 מסכמים שבוע ראשון לפעילות "מיחזורית המשאלות 2"  7 ילדים הגשימו משאלות
מיחזור צילום: pixsabay

את פעילות "מיחזורית המשאלות 2" פתח תאגיד המיחזור אל"ה בהתרגשות גדולה עם זכייתם של שבעה ילדים, כאשר אחד הילדים הזוכים הגשים משאלה בדיוק ביום הולדתו. פעילות "מיחזורית המשאלות 2" מתקיימת זו השנה השנייה ברציפות, אחרי חמש שנים רצופות של פעילות קיץ חווייתית, לאחר שבפעם הקודמת העלתה את רף מיחזור בקבוקי השתייה המשפחתיים בערים החרדיות.

בהגשמת המשאלות הראשונה שנערכה השבוע על ידי תאגיד המיחזור אל"ה, זכו שבעה ילדים להגשים משאלות וקיבלו צמידי פנדורה מקוריים, ערכת פליימוביל, קורקינט ורחפן עם מצלמה. החלק המרגש ביותר היה הילד שזכה בקורקינט  בדיוק ביום הולדתו שחל באותו יום שזכה.

רוצים להשתתף בפעילות ולהגשים משאלות?

אספו בקבוקים משפחתיים ריקים, רשמו את מספר הטלפון על כל בקבוק, ציינו את מספר המשאלה שבחרתם, השלימו את המשפט "לכל בקבוק יש..." עם המילה המקורית ביותר והשליכו את הבקבוקים למיחזורית הקרובה. מדי שבוע יאספו הבקבוקים מרחבי הארץ ויגשימו משאלות.

"הבקבוקים למיחזורית – המשפחה לבית מלון"!

רשימת המשאלות מגוונת ומאפשרת סיכוי לזכות מדי שבוע ב:

משחקי פליימוביל, לגו, קורקינט, אופניים, רחפן עם מצלמה, בית בובות מפואר, "כרטיספר", צמיד פנדורה ועוד.

עם סיום הפעילות תיבחר מבין המשתתפים גם משפחה שתזכה בשבת משפחתית בבית מלון. 

ברחבי הארץ, כמו גם ביישובים ובשכונות החרדיים, מוצבות כ-23 אלף מיחזוריות הקולטות כ-750 אלף בקבוקי פלסטיק מדי יום, ובסך הכול כ-60% מסך בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים שנמכרים מדי שנה נאספים וממוחזרים.

בקרב הציבור החרדי קיימת מגמת  עלייה בהיקף המיחזור בשנים האחרונות, בתי ספר ותלמודי תורה נרתמים לפעילויות מיחזור ואף אחד מבתי הספר של "בית מלכה" הנחשבים -מוביל בפעילות המיחזור של תאגיד המיחזור אל"ה.

"מיחזורית המשאלות 2" תתקיים בין התאריכים כ"ג בסיון (26.06.19) עד כ"ז באב (28.08.19), בהתאם לתקנון הנמצא במשרדי אל"ה ומשרד הפרסום גל אורן.

תאגיד אל''ה מיחזור הגשמת חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד