ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בשידור חי

פרופסור: "חרדים משתמשים בדם עבור מצות"

האנטישמיות מימי הביניים עדיין כאן: פרופסור מצרי לשפה העברית אמר בשידור חי בתכנית טלוויזיה מצרית כי: "החרדים משתמשים בדם בשביל המצות" 

פרופסור: "חרדים משתמשים בדם עבור מצות"
הפרופסור האנטישמי צילום: צילום מסך

אם נדמה היה לנו שהאנטישמיות הישנה, זאת שהאשימה את היהודים בשימוש בדם ילדים כדי לאפות מצות, נעלמה עם התקופה המדורנית, אז מסתבר שלא. פרופסור מצרי לשפה העברית שעובד בסעודיה אמר לשדר טלוויזיה מצרי, כי יהודים חרדים משתמשים בדם כדי להכין מצות לפסח.

פואד עבד אל-וואהד, פרופסור באוניברסיטת המלך בסעודיה, חזר על עלילת הדם בת מאות השנים. בראיון לתוכנית "הקו הכחול" בערוץ השני בטלוויזיה במצרים MEMRI TV. כך דווח "המכון למחקרי מדיה במזרח התיכון".

כשנשאל מאיפה הגיע הדם, אמר הפרופסור: "אללה, אני לא יודע מאיפה הם מקבלים את הדם". הוא גם אמר שרק יהודים חרדים עושים זאת, הוא טען שרק יהודים חרדים תורמים את הדם לכל הקהילות בשביל המצות, ושרק החרדים משתמשים בדם, עוד הוסיף 'המלומד' שצריכה של דם אנושי אינה לא בריאה. וכי היהודים החרדים אוכלים את המצות עם הדם.

דבריו הנלוזים נאמרו כבר בימי הביניים, אנטישמיים באירופה שרצו להסית את ההמון מבעיות שאשם בהם השלטון נהגו להעליל על היהודים כי הם משתמשים בדם נוצרי להכנת מצות ועוררו השראה לאין ספור עלילות דם, שהובילו לאלימות בהם נרצחו ועונו יהודים רבים.

עלילת דם מצרים אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד