כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אביבית שאער: "אנחנו לא יותר רחמנים מבורא עולם"

אביבית שעאר, שאיבדה את בעלה וחמשת ילדיה בשריפה בביתם ברחובות בשבוע, סיפרה לאבישי בן חיים על ההתמודדות שלה, אך לבקשתה, לא צולמה • "אני שואבת כוח מלמעלה"

אביבית שאער. צילום: פלאש 90
אביבית שאער. צילום: פלאש 90

אביבית שעאר איבדה את בעלה וחמשת ילדיה בשריפה הקטלנית שפרצה בביתם ברחובות בשבוע שעבר. בראיון בלעדי לחדשות 10, אותו קיים עמה אבישי בן חיים, היא מספרת על הכוחות שהיא מוצאת בחיק האמונה בתקווה שזו תצליח להשיב לה את היכולת להמשיך בחיים אחרי האסון הכבד שפקד אותה.

לבקשתה של שעאר, היא לא צולמה במהלך הראיון, בו היא ביקשה להעביר מסר אחד לכל אלה התוהים איך היא מצליחה להתמודד עם שאלות דתיות ואנושיות קשות הניצבות בפניה אחרי הטרגדיה שפקדה אותה. "מה שיש לי לומר לכל עם ישראל הוא: ה' נתן, ה' לקח, יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם. אני מאמינה באמונה שלמה שהקדוש ברוך הוא הוא אל רחום וחנון. אנחנו לא יותר רחמנים מבורא עולם. כל מה שהוא עושה, הקדוש ברוך הוא, הכל לטובה", היא אומרת.

לאלה המבקשים לנחמה היא מסבירה שאין מילים שיכולות לנחם אותה ומסבירה שהיא שואבת את כוחותיה להמשיך מבורא עולם. "אני תפילה לבורא עולם שהוא בעל הנחמות, שינחמנו וירפאנו משברנו", מוסיפה שעאר. "אני חושבת שמה שהחזיק את העולם ואת כל עם ישראל בכל הדורות שהם מיציאת מצרים ועד ימינו, עברנו הרבה צרות ואנחנו עוברים הרבה צרות, מה שמחזיק את עם ישראל זה אמונה שלמה, וביטחון מלא בבורא עולם".

במהלך ימי השבעה הגיעה לבקר את שעאר אווה סנדלר, שאיבדה את בעלה ושני בניה בפיגוע הירי בבית הספר היהודי בטולוז. "בסיפור שלנו זה דבר שמחזק. אז כמה שיותר להתחזק באמונה ובכל מה שקשור לקב"ה כי את הקורבנות האלה שהקרבנו היא (אווה) הקריבה ואני", אמרה שעאר במהלך פגישת השתיים.
אבישי בן חיים אביבית שאער חדשות 10 שריפה אמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד