י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מחדל חמור

אימה בפארק: בת 10 התרוממה לגובה 72 מטרים

ילדה בת עשר שעלתה על מתקן בלונה פארק הישראלי המתנשא לגובה 72 מטרים, מצאה את עצמה לא חגורה וממש בנס שרדה כדי לספר: "הייתי בהיסטריה, אבל לא בכיתי. היו לי חברות שבכו"

אימה בפארק: בת 10 התרוממה לגובה 72 מטרים
מתקן נדנדות בלונה פארק. אילוסטרציה צילום: unsplash

מחדל שיכול היה להסתיים באסון: מאיה שמשי, בת העשר הגיעה ללונה פארק בתל אביב עם חברותיה ועלתה על מתקן הנדנדות המתנשא לגובה 72 מטרים. 

כשהמתקן החל להתרומם אל על, היא מצאה עצמה ללא חגורה כנדרש וזאת למרות שהתריעה כמה פעמים בפני המפעילים בפארק על התקלה במושב שלה, טרם יצא המתקן לדרכו.

בראיון לרפי רשף ב'ערוץ 12', שחזרה בת העשר את רגעי האימה, "אחד המפעילים אמר למפעילה להרים את המתקן, וצעקנו 'לא' – וגם שני המפעילים צעקו לה וניסו להוריד את המתקן, אבל לא הצליחו. הם אמרו לה לעצור את המתקן בכפתור החירום, אבל היא לא הסכימה", משחזרת מאיה.

היא מספרת כי מי שהיתה איתה ברגעי האימה היא המדריכה שלה, שישבה לצדה, "היא פשוט חיבקה אותי, כאילו היא החגורה שלי".

למרות שהיא רק בת עשר והיתה בגובה 72 מטרים, היא שמרה על קור רוח וגילתה תעצומות נפש בלתי רגילים לבני גילה. "לא עצמתי עיניים, רציתי לראות אם אני נופלת. הייתי בהיסטריה, אבל לא בכיתי. היו לי חברות שבכו. בעיקר היינו כולנו ממש ממש בלחץ", סיפרה ל'ערוץ 12'.

כל הסאגה הזאת ארכה ארבע דקות מורטות עצבים שניראו כנצח. לאחריהן, ירד המתקן חזרה ארצה. "לקח בערך 20 דקות עד שנרגעתי לגמרי – הרגעתי חברות, ותוך כדי גם נרגעתי בעצמי", סיפרה מאיה והוסיפה, "אחרי המתקן הזה, לא עליתי יותר על מתקנים".

לונה פארק מחדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד