ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אחרי 25 שנה

היסטוריה: בחסידות הירושלמית יכניסו ספר תורה לע"נ הרבי

בחסידות 'משכנות הרועים' נערכים למעמד הכנסת ספר תורה היסטורי, שיוכנס לבית מדרש של החסידות בבית שמש לעילוי נשמת הרבי זצ"ל שנפטר לפני 17 שנים | וגם, מדוע יסיימו את המעמד מוקדם מהרגיל

היסטוריה: בחסידות הירושלמית יכניסו ספר תורה לע"נ הרבי
הרבי ממשכנות הרועים צילום: יהושע פרוכטר

נשלמות ההכנות לקראת מעמד היסטורי בחסידות משכנות הרועים, מעמד הכנסת ספר תורה שיערך בעיר בית שמש ע"י כל בני הקהילה בארץ ובחו"ל, הפעם האחרונה שנערך מעמד דומה, היה לפני 25 שנה בשנת תשנ"ג, גם אז התקיימה הכנס"ת מנדבת לבם של כל בני הקהילה.

כאמור ספר התורה שיוכנס, יהיה הראשון לע"נ האדמו"ר ממשכנות הרועים זיע"א, שנפטר לפני כ-17 שנה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי קבוצת חסידים הגיעה מחו"ל והחסידים בישראל שמידי שנה יוצאים בתקופה זו לנפוש בחו"ל, ביטלו תכניות וטיסות, כדי לא לפספס מעמד היסטורי זה, שיתקיים ברוב שמחה וצהלה בבגדי שבת.

בשבועיים האחרונים התקיימו כינוסי הכנה וכן בחורי הקהילה מקיימים לימוד שעות רצופות כהכנה למעמד.

אתמול (שלישי) עלו החסידים להר המנוחות להזמין את הרבי ממשכנות הרועים זצ"ל למעמד, שיערך מחר (חמישי) וייחל במעמד סיום כתיבת האותיות בבית האדמו"ר ממשכנות הרועים ברחוב חגי בירושלים.

אחר הצהריים יוכנס ספר התורה בריקודים והמון חוגג בראשות האדמו"ר, לבית המדרש המרכזי של החסידות ברמה ב' ע"י כיכר נהר הירדן רח' נהר הירדן 32 בבית שמש.

המעמד הוקדם לשעה מוקדמת, כך שעל פי התכנית בשעה 21:00 יסיימו את המעמד עקב כך שחתן יתום מבני החסידות נישא באותו ערב וכדי שהחסידים יוכלו ללכת ולשמחו.

כמו כן, בשבת הקרובה פרשת פנחס ישבות האדמו"ר ממשכנות הרועים בעיר בית שמש, בכדי להשתתף בקריאה הראשונה בספר התורה החדש. בשבת בבוקר יתקיים קידושא רבא לרגל המעמד.

105093 הכנסת ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד