י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לעיני חבריו • צפו

ילד בן 10 נהרג בטיול; ראש המועצה מאשים

אסון: ילד כבן 10 נהרג מקריסת עץ בפארק בקרית גת לעיני חבריו • חובש הצלה: "חבריו סיפרו לנו כי הם הגיעו אתו לפארק במסגרת טיול של בית הספר" • חוקרי משטרת לכיש החלו בחקירת פרטי המקרה • ראש המועצה מאשים: "צריך לסגור את הפארק" • צפו בתיעוד מהזירה

ילד בן 10 נהרג בטיול; ראש המועצה מאשים
זירת קריסת העץ צילום: באדיבות המצלם

אסון: לפני שעה קלה (רביעי) התקבל דיווח על ילד כבן 10 שנהרג כתוצאה מקריסת עץ בפארק בקרית גת. ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני שעה קלה הגיעו חוקרי משטרת לכיש לזירת הנפילה והחלו בחקירת פרטי המקרה.

לפני זמן קצר הותר לפרסום שמו של הילד: סלמאן נאיף ג'בארין, מהיישוב אל פורעה שבנגב. ראש מועצת אל קאסום, שהקייטנה הייתה בשטחו: "יצאו לטיול 3 בתי ספר. קיבלנו את האישור להוציא את הטיול. הילד ישב עם עוד 5 חברים. מאשים את הנהלת הפארק. צריך לסגור אותו".

יענקי ויינברג, חובש באיחוד הצלה שהיה במקום, סיפר: "כשהגענו למקום הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. חבריו סיפרו לנו כי הם הגיעו איתו לפארק במסגרת טיול של בית הספר. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש בכיר במד"א, רונן שונם ופראמדיק מד"א ישראל בן יהודה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן 10. הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות. מצבו היה קריטי, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הנפילה. צילום: באדיבות המצלם

האמבולנס מגיע לזירה. צילום: באדיבות המצלם

 

קריסת עץ אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד