ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אסיר משוחרר

הוארך מעצרו של חשוד בתקיפת ילדות בבית שמש

אסיר ששוחרר מהכלא לאחר שהואשם בסדרת מעשים אסורים בקטינים, חשוד כי בליל שבת האחרונה תקף שתי קטינות בגילאי 6-7 ששיחקו בגינה ליד אולם אירועים • "מדובר באדם עם רמת מסוכנות גבוהה"

הוארך מעצרו של חשוד בתקיפת ילדות בבית שמש
חשוד בתקיפת ילדות מחוץ לבית המשפט צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בליל שבת האחרונה, נערכה שמחה משפחתית באולם אירועים בשכונה חרדית בעיר בית שמש. אל שתי ילדות בגילאי 6 ו-7 ששיחקו מחוץ לאולם ניגש אדם וביקש את עזרתן ושאל על הדרך להגיע לרחוב כלשהו, תוך שהוא מבקש מהן להראות לו איך הולכים לשם.

על פי החשד, אותו אדם ביצע מעשים מגונים בשתי הילדות. אחת מהן נבהלה ורצה לאולם על מנת להזעיק את הוריה, אולם השנייה נותרה מספר דקות עם החשוד. עם הגעת ההורים למקום בו שהתה עם הילדה, הם עיכבו אותו ולשאלתם, הוא מסר להם את פרטיו ואת כתובת מגוריו - והם שחררו אותו לדרכו.

מספר ימים לאחר מכן, ביום שני השבוע, פנו ההורים לתחנת המשטרה בעיר והגישו תלונה נגד החשוד. כאשר הוגשה התלונה, גילו חוקרי המשטרה כי מדובר בעבריין שריצה עונש על עבירות בתחום הצניעות וכי הוא מפוקח על ידי "יחידת צור" של שירות בתי הסוהר.

כפי שפורסם אתמול (שלישי) לראשונה ב'בחדרי חרדים', החשוד בן ה-36 תושב בית שמש, עוכב ברחוב על ידי שוטרים, במהלך חקירתו הוא שמר על זכות השתיקה ונעצר.

מהפרטים שמסרה המשטרה לבית המשפט, כך נודע ל'בחדרי חרדים', מדובר באדם עם רמת מסוכנות גבוהה אשר שוחרר לאחרונה מהכלא בגין עבירות דומות. רק בשנה האחרונה הוא נחקר במשטרה בעקבות חמש תיקי חקירה בתחום עבירות חמורות בקטינות וקטינים, כאשר פעם אחת הוא הובא לחקירה מתוך כותלי הכלא.

עו"ד זכריה שנקולבסקי, פרקליטו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, ביקש לקצר את ימי החקירה בצורה משמעותית. "הוא חושש שבמעצר יש אנשים עם רקע מתקופת המעצר שיתנכלו לו".

השופט אורן סילברמן אמר כי "קיים חשד סביר כנגד המשיב" לביצוע המעשים בשבת האחרונה. השופט התייחס ל-5 התיקים הנוספים ואמר כי קיים חשד סביר שביצע סדרה של 4 אירועים נוספים בהם הוא נחשד, אולם בתיק החמישי "לא ניתן בשלב זה לבסס חשד סביר".

"רצף האירועים והעבר הפלילי המשמעותי והמכביד של המשיב מבססים מסוכנות משמעותית" אמר השופט והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים עד ליום ראשון בשבוע הבא.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.

מעשים מגונים וביערת הרע מקרבך עבריין סדרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד