י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת שבירת השיא

כך התחמק נתניהו מהשאלה על שיריון שקד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ישבור בסוף השבוע שיא אישי, כאשר יכהן כראש ממשלה הכי הרבה זמן בתולדות המדינה, לרגל זאת ולקראת הבחירות בעוד חודשיים, הוא מעניק ראיון מיוחד ל'ישראל היום' ומדבר על הכל

כך התחמק נתניהו מהשאלה על שיריון שקד
נתניהו מחלק את פרס הפייק ניוז צילום: צילומסך

חודשיים לפני יום הבוחר ושעות ספורות לפני שיהפוך למי שכיהן כראש הממשלה הכי הרבה זמן במדינת ישראל, העניק בנימין נתניהו ראיון מיוחד לעיתון 'ישראל היום'.

נתניהו ידיח בסוף השבוע את דוד בן גוריון המנוח מן התואר, ראש הממשלה שכיהן הכי הרבה שנים בתולדות מדינת ישראל, לקראת התואר אותו יישא עד לשיאן הבא, הוא מדבר על שלל נושאים בראיון לעורך 'ישראל היום' בועז ביסמוט ולכתב אמנון לורד.

בין הייתר נשאל נתניהו בראיון שיתפרסם מחר במוסף 'ישראל השבוע', על הבחירות שיתקיימו בעוד חודשיים ואמר, "הבחירה בבחירות הקרובות תהיה לגבי מי יהיה ראש הממשלה הבא. אני, עם היכולות שלי, או בני גנץ שהוא חסר ניסיון. גנץ אינו יכול לפעול בזירות השונות. הוא גם לא שותף לאותן תפיסות מדיניות ובטחוניות, גם אם ינסה לטשטש את זה".

לדברי נתניהו, "כדי להיות היום מנהיג מדינת ישראל צריך להיות מסוגל לשחק במגרש העולמי. אם הוא אינו יכול לפעול בארצות הברית מול הכוחות השונים, ומול גורמים אחרים בעולם – ישראל לא תמשיך להתקדם בנתיב הנוכחי".

במהלך הראיון נשאל נתניהו  מה לגבי איילת שקד? האם הליכוד יצרף אותה לשורותיו לקראת הבחירות?

בעיתון מציינים כי לאחר כמה התלבטויות, בחר ראש הממשלה להתחמק ולהשיב, "צברתי ניסיון מדיני, בטחוני, כלכלי ופוליטי. והניסיון הפוליטי שלי אומר שלא צריך לענות על השאלה הזאת".

כשנשאל לגבי העתיד, השיב נתניהו, "אני רוצה עוד להכשיר את דור ההמשך של ההנהגה", תוך שהוא מדגיש כי הוא מייחס למאמץ הזה חשיבות רבה בקדנציה הבאה אם כמובן יזכה להרכיב את הממשלה.

לצד נושא הבחירות, דיבר נתניהו כמובן על הישגיה של ישראל תחת הנהגתו, בתחום המדיני והבטחוני, האיום האיראני וכן על התנ"ך, חורבן בית שני, פוליטיקה ועוד. הראיון המלא כאמור יתפרסם מחר במוסף 'ישראל השבוע' של 'ישראל היום'.

בנימין נתניהו ישראל היום איילת שקד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד