י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרדוקס

האם הרודן יטיל על עצמו גזר דין מוות? • צפו

צפון קוריאה ידועה כמדינה שהיד קלה על ההדק בכל הקשור להוצאת בכירים להורג, אחד מהם הוצא להורג בעבר כיוון שנרדם באמצע טקס רשמי. השבוע נתפס בעדשת המצלמה המנהיג עצמו כשהוא נרדם בכינוס מפלגתי • צפו

האם הרודן יטיל על עצמו גזר דין מוות? • צפו
הכתרת המנהיג בצפון קוריאה צילום: רויטרס

קים ג'ונג און - הרודן שהוציא להורג קצין כי נרדם באמצע נאום, נתפס בעצמו כשנרדם באמצע טקס במדינה.

רודן צפון קוריאה קים ג'ונג און, תועד בשבוע שעבר כשהוא מנמנם באסיפת המפליגה היחידה שיש במדינה, הדבר עורר שיח רב ברשתות החברתיות, לאחר שבעבר הוא הוציא להורג גנרל בכיר על כל שנרדם בעיצומו של טקס.

המנהיג חסר המצפון היה באירוע להנצחת סבו - קים איל-סונג - ביום השנה ה -25 למותו, ונראה נאבק להישאר ער. אך אט אט נעצמו עפעפיו של הרודן כשהוא ישב במרכז הבמה מול קהל גדול.

בשלב מסוים הוא נראה נושם כמה נשימות עמוקות וראשו צונח על כתפו בעודו שומע את הנאום. לפתע נראה כי הוא מתעורר בפתאומיות ומביט אל עבר הקהל. קים גם שינהדבר נוסף מכללי הטקס הנוקשים במדינה של כשהיה אחרון להתחיל למחוא כפיים, והראשון להפסיק.

בקוריאה הצפונית האצבע קלה על ההדק בכל הקשור להוצאות להורג. העונש מגיע לבכירים שנרדמים באירועים פומביים, הרדמות בזמן הלא נכון או אי-מתן מספיק תשואות היכן שנדרש הם עילה לעונש מוות, כך על פי עדויות של עריקים צפון קוריאנים שהצליחו להימלט מהמדינה.

צפון קוריאה קים ג'ונג-און

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד