י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ח"כ הרב ינון אזולאי בתום סיורו הממושך בבית חם: "התרגשתי לראות את היקף הפעילות"

הרב אריה מונק מנכ"ל בית חם הציג בפני הח"כ את מגוון הפעילויות הנעשות בין כותלי 'בית חם' וסיפר על עשרות אלפי המקרים המטופלים לאורך כל השנה במרכזי בית חם ברחבי הארץ

ח"כ הרב ינון אזולאי בתום סיורו הממושך בבית חם: "התרגשתי לראות את היקף הפעילות"
ח"כ ינון אזולאי בסיור צילום: בית חם

"אני מוכן להתייצב לכל משימה שתתנו לי. אני בטוח שבפעילות מתמידה נצליח לסייע לכם כדי שתוכלו לעזור ליותר אנשים", כך התבטא ח"כ הרב ינון אזולאי מש"ס בתום סיורו הממושך במרכז בית חם במודיעין עילית.

במהלך הביקור נפגש ח"כ הרב אזולאי עם מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק ועם מנהלי המחלקות והאגפים. הרב מונק הציג בפני הח"כ את מגוון הפעילויות הנעשות בין כותלי 'בית חם' וסיפר על עשרות אלפי המקרים המטופלים לאורך כל השנה במרפאות ומרכזי בית חם ברחבי הארץ.

במפגש השתתפו גם יהודה שיינהוט מנהל לשכת המנכ"ל, מנחם ברקוביץ מנהל המרפאות, אבריימי פרידמן, מנהל תעסוקה נתמכת באזור בני ברק ומנהל קווי היעוץ והתמיכה, אבי קנאי פסיכולוג קליני מומחה מנהל מקצועי בבית חם, יואל הלפגוט, עו"ס מנהל תעסוקה נתמכת וענבל טבעון עו"ס מנהלת היחידות הטיפוליות מרכז בנפשנו.

במהלך הביקור הוצג מרכז "בנפשנו" שהינו מרכז ייחודי מסוגו, במסגרתו מוענק טיפול מקצועי לאנשים המתמודדים עם טראומה קשה,  מרכז זה הינו ייחודי לטיפול במגזר הדתי חרדי.

המרכז הוקם ע"י עמותת בית חם לפני כ-6 שנים, ופעיל בבני ברק, אלעד ומודיעין עלית, ובו ניתנים טיפולים ע"י פסיכיאטרים, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים המוכשרים לטיפול במקרים קשים בהתמודדות לאחר טראומה. המרכז משמש אף כמרכז ידע והדרכה בתחום.

בנוסף נסקרה הפעילות של קו הייעוץ המקצועי הטלפוני שמפעיל הארגון בקו שמספרו *9518 . הקו פעיל מידי יום בין השעות 8 בבוקר ל-12 בלילה ובמסגרתו מעניקים מוקדנים בדיסקרטיות מלאה את הסיוע הראשוני והמקצועי לכל פונה.

ח"כ הרב ינון אזולאי הביע את התרשמותו הרבה ואמר "הכרתי את בית חם לאורך שנים אבל התרגשתי לראות מקרוב ולהבין את גודל העשייה. אשמח להיות שותף לפעילות הגדולה הזאת". עוד הוסיף וביקש מבית חם לבדוק פעילות גם בתחום הטיפול בנוער הנושר, תחום הקרוב לליבו.

ינון אזולאי בית חם אריה מונק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד