י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

במעמד מרשים נחנך אמבולנס חדש לארגון זק"א ת"א

ר"ע ב"ב הרב רובינשטיין: "הם השגרירים האמיתים של העיר בני ברק ואנחנו שמחים להיות שותפים שלהם" • הרב אליהו קב הרב המשטרתי המחוזי: "אנחנו כנציגי המשטרה לא יכולים לזוז בלי ארגון זק"א תל אביב. הם מלווים את המשפחות ואנו כמשטרת ישראל מוקירים תודה והוקרה"

במעמד מרשים נחנך אמבולנס חדש לארגון זק"א ת"א
חנוכת האמבולנס החדש צילום: דוברות זק"א

הפעילות של ארגון זק"א-ת"א זוכה לשבחים רבים בכל ימות השנה, אולם אם ביקשנו לראות ביטוי להערכה הרבה של אנשי הציבור לפעילות, יכולנו לראות זאת בטקס השקת אמבולנס חדש לארגון שהתקיים בהשתתפות אישי הציבור הבולטים בבני ברק.

ארגון זק"א ת"א פועל כידוע בראש ובראשונה בשמירה על כבוד הנפטרים וכן בפעולות חילוץ, הצלה ואיתור נעדרים. האמבולנס החדש שנחנך יהווה אף תוספת כוח לפעילות החשובה. בטקס ההשקה שנערך באולם מליאת עירית בני ברק, הועלה על נס פעילות המתנדבים של הארגון שחלקם הגדול הוא מתושבי העיר. האמבולנס החדש המאובזר במיטב הציוד למען כבוד המת מצטרף לצי של אמבולנסים הנותן שרות ללא תמורה.

במעמד השתתפו סגן שר החינוך ח"כ הרב מאיר פרוש, ראש עיריית ב"ב הרב אברהם רובינשטיין, הרב חנוך זייברט סגן ומ"מ ראש העיר, סגני ראש העיר הרב אליהו דדון והרב מנחם שפירא, טפסר משנה אליקו אלבז מ"מ מפקד כיבוי בני ברק, רפ"ק הרב אליהו קב, הרב המחוזי, הרב אלעזר גפני יו"ר הנהלת זק"א, הרב חנוך זיידמן, מנהל אגף תשתיות בעירית ב"ב, נצ"מ מומי בוריה, מפקד מרחב דן, סנ"צ הוד לוי קצין אג"מ דן, הרב יעקב זכריהו, חבר מועצת העיר ומתנדב זק"א ת"א, מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד, יחיאל גולדמן קמב"צ זק"א והרב חיים רכניצר חבר הנהלת זק"א.

מעמד חנוכת האמבולנס • קרדיט: דוברות זק"א

בדברים שנשא ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין אמר: "רק לפני שבועיים ליוויתי מקרוב מקרה שאני קשור אליו וראיתי איך פועל ארגון זק״א תל אביב, באיזה מסירות נפש ובאיזה עוצמות הם פועלים, מול כל הגורמים ובטיפול במשפחה, הם השגרירים האמיתים של העיר בני ברק ואנחנו שמחים להיות שותפים שלהם. המתנדבים של זק"א ת"א הם בשר מבשרינו. התפילה שלנו זה שלאמבולנס החדש לא תהיה עבודה".

מ"מ ראש העיר הרב חנוך זייברט: "אני עוקב מקרוב אחרי הפעילות של זק"א תל אביב ותאמינו לי שאנשים לא יודעים בכמה דברים הם פועלים ביום יום. כולם מזהים אותם באירועים הטראגיים אבל הם פועלים בשוטף יומם ולילה כולל עזרה למשפחות של אבלים בשעתם הקשה שלא תסולא בפז".

סגן ראש העיר הרב אליהו דדון נשא אף הוא דברי ברכה: "אתם עומדים בקו החזית של היהדות החרדית ועושים קידוש ה' גדול למען הציבור החרדי. אתם כל הזמן יוזמים פעילויות חדשות כדי להביא לעוד פעילויות של הצלת חיים".

סגן ראש העיר הרב מנחם שפירא אמר: "אני רוצה לברך בשם תושבי העיר על רוח ההתנדבות. אנחנו מרגישים שאתם ארגון זק"א בני ברק, כי אתם עוזרים ופועלים עבור כל תושב בעיר. אנחנו נשמח להמשיך ולעמוד לימינכם בכל דבר ועניין".

הרב אליהו קב הרב המשטרתי המחוזי: "אנחנו כנציגי המשטרה לא יכולים לזוז בלי ארגון זק"א תל אביב. אין יום שאנחנו לא מדברים. הם מלווים את המשפחות ואנו כמשטרת ישראל מוקירים תודה והוקרה. אנחנו רוצים לאחל להם שהאמבולנס הזה יוביל רק לשמחות". 

בסיום האירוע הפתיע ראש העיר בהענקת תעודת הוקרה למתנדבי זק"א תל אביב, בה כתב: "מזמור שיר לאנשי חסד של אמת, פנינת צדקה וחסד שמרכזה מעטרת את עירנו, העומדים לימין כל אחד בשעתו הקשה ותומכים ומסייעים, גומלי חסדים עם החיים ועם המתים, מתנדבי זק"א

מחוז תל אביב, העומדים על משמרתם, סביב השעון, במתן מענה ואוזן קשבת, רואים בעזרה לזולת חזון, בלב פתוח ויד מחבקת, חשים לסייע לכל תושבי העיר ומגוון אוכלוסייתה המיוחדת, עירית בני ברק מעריכה ומוקירה את מעשיכם הנפלאים".

זק"א השקת אמבולנס אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד