כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הצדיק מיבניאל במכתב: "בזכות התפילות אני חי"

מוהרא"ש שיק כתב מכתב תודה לקהל חסידי ברסלב המתפללים לרפואתו • "אני בטוח שרק בזכות התפילות החזיר לי הקב"ה את החיים" • בפנים - המכתב המלא

מוהרא"ש שיק. צילום: ארכיון
מוהרא"ש שיק. צילום: ארכיון

מצבו של הרב אליעזר שלמה שיק, המאושפז בבית החולים לאחר ניתוח לב פתוח, מוסיף להשתפר.

הלילה (ד', שעון ארה"ב), התיישב מוהרא"ש וביקש לפרסם מכתב שכתב לחסידיו ולמתפללים עבורו.

ל'בחדרי חרדים' הגיע נוסח המכתב המלא.

"שלום וברכה וכל טוב סלה יגיעו וירדפו אל כלליות אנשי שלומינו היקרים חסידי ברסלב די בכל אתר ואתר הוי"ה עליהם ישרה שכינתו תמיד.

"אין מילים בפי להודות לכם על החסד חינם שעשיתם איתי והתפללתם עבור בריאותי, שאני בטוח שרק בזכות זה החזיר לי הקדוש ברוך הוא את החיים, יעזור הקדוש ברוך הוא שתמיד נוכל לבשר ולהתבשר בשורות משמחות תמיד.

"תהילה לאל יש לנו רבי גדול מאד שהוא מחיה ומחזק ומעודד אותנו, ולכן ראוי לנו להתאחד יחד באחדות אחד, ואיש את רעהו יאמר חזק, וכבר אמר רביז"ל העולם ראוי שיתמהו על גודל האהבה שיהיה בנינו, וידוע שמוהרנ"ת ז"ל תמיד היה אומר לאנשי שלומינו אם הייתם מחזיקים את עצמכם ביחד, אתם לא יכולים לתאר אל איזה מדריגות והשגות היה מביא אתכם.

"וכבר ידוע לנו מה שאמר לנו רביז"ל בעת שעזב את עיר ברסלב לנסוע לאומן להסתלק לעילא ולעילא, "אם תחזיקו את עצמכם ביחד תוכלו להמשיך אותי אליכם", רואים מזה את גודל המעלה כשכלליות אנשי שלומינו היקרים מחזיקים את עצמם ביחד ומחזקים אחד את השני, ומתפללים אחד עבור השני.

"יעזור הקדוש ברוך הוא שנזכה לשמוח בשמחות יחד. המאחל לכם ברכה והצלחה מן השמים".
הרב שיק ברסלב יבניאל נס תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד