י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחדות מופלאה

ימי שלום: האחים האדמו"רים ישבתו בצפת

שבת אחים גם יחד: לאחר נתק ממושך, האדמו"רים מלעלוב באחדות מופלאה וזאת לאחר מהלך שקט ללא גבאים ומקורבים. השבת ישהו ביחד בעיר הקודש הצפונית 

ימי שלום: האחים האדמו"רים ישבתו בצפת
האחים האדמו"רים מלעלוב בריקוד משותף בשבוע שעבר צילום: באדיבות המצלם

לאחר נתק ארוך שנים, האחים האדמו"רים מלעלוב נפגשו מספר פעמים באחרונה ובשבת הקרובה ישהו ביחד בצפת, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מאז פטירת האדמו"ר מלעלוב זצ"ל בליל יום הכיפורים בשנת תש"ע, התפצלה החסידות כשרוב מוחלט של החסידים צועדים לאורו של הבן השני - האדמו"ר מלעלוב שהקים את מרכז החסידות שלו בבית שמש, האח הגדול האדמו"ר מלעלוב נשאר בבית מדרשו של האב זצ"ל בשיכון ה' בבני ברק ואילו חסידיו של האח השני המתגוררים בבני ברק - פתחו בית מדרש נפרד ברחוב השומר במרכז 'קאליב' לשעבר.

בשנים הראשונות לאחר פטירת האדמו"ר זצ"ל ניהלו האחים האדמו"רים במשותף את אירועי החסידות וערכו 'טישים' משותפים ועוד, אולם במרוצת השנים חל נתק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתקופה האחרונה מתחת לפני השטח ומתחת עיניהם של גבאים ובני משפחה, בשקט בשקט נפגשים האחים לעיתים תכופות. השיא התרחש לפני מספר ימים בחתונת החתן החשוב ר' אברהם בהרה"ח רבי נחמן דויטש מחסידי לעלוב, אז שני האדמו"רים רקדו זה לצד זה באחדות מופלאה לשמחת כל החסידים.

גולת הכותרת תגיע בשבת הקרובה כאשר שני האחים האדמו"רים, ישהו בעיר הקודש צפת וכפי המסתמן ייערכו טישים במשותף יחד עם התפילות בבית המדרש של אביהם - 'תפילה למשה' לעלוב, ששופץ וחודש לאחרונה.

האדמו"ר מלעלוב אף יחנוך את ביתו החדש בצפת, עוד קודם שלושת השבועות, שם ישהה למנוחה ביומא דפגרא.

חסידות לעלוב אחדות צפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד