ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ראש בראש נגד החבר לשעבר

ברוסית: המסר החד משמעי של ליברמן לתומכיו

יו"ר 'ישראל ביתנו' נהנה מהסקרים ומקבל תאבון להמשיך וללכת על ראש החרדים, כשהפעם הוא מצהיר שוב בריש גלי בפני תומכיו הרוסיים כי ידרוש את תיק הפנים, בו מחזיק חברו לשעבר אריה דרעי| כן הוא מצהיר כי לא יישב עם החרדים בשום אופן 

דרעי וליברמן בימים טובים. צילום: יעקב כהן, פלאש 90
דרעי וליברמן בימים טובים. צילום: יעקב כהן, פלאש 90

הקמפיין של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן נמשך במלוא העוצמה, כשהוא פותח בקרב ראש בראש מול חברו הטוב לשעבר אריה דרעי ומצהיר כי ידרוש בקדנציה הבאה את תיק הפנים כדי להוציא אל הפועל תחבורה ציבורית ופתיחת המרכולים בשבתות ומועדי ישראל.

בפוסט שפרסם בשפה הרוסית לתומכיו ברשת בפייסבוק כתב ליברמן, "האיניציאטיבות [יוזמה] אחרונות של דרעי לסגור חנויות בשבת, לאסור תחבורה בשבת, בדיקות DNA לעולים מברית המועצות הופכות כל שיתוף פעולה עם המפלגות החרדיות לבלתי אפשרי", ומבהיר חד משמעית כי "בשום מקרה לא נשב איתם בממשלה".

"יתרה מזה", מצהיר ליברמן ברוסית, "נדרוש את משרד הפנים בקואליציה הבאה, איסור מוחלט לבדיקות DNA, חקיקת חוק גיוס במתכונת התחלתית, חקיקת חוק נישואים אזרחיים וביטול חוק איסור עבודת חנויות בשבתות".

ובינתיים, למרות הקמפיין האנטי דתי שהוא מוביל במערכת הבחירות הנוכחית, הוא מתחזק מסקר לסקר, כשכולם מנבאים לו עלייה משמעותית בכוחו ומעריכים כי יהיה זה שיכריע איזו ממשלה תקום. ככל הנראה ממשלת אחדות בין 'הליכוד' ו'כחול לבן' יחד איתו, ללא החרדים והדתיים.

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו אריה דרעי משרד הפנים בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד