י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האם לפיד מנסה לחסל אותה פוליטית

קרבות ב'כחול לבן': ינקלביץ' נכשלה בפוליגרף

בפתח מהדורת החדשות הנצפית ביותר בישראל, עמד הערב אייטם שבמרכזו עומדת הח"כית החרדית של 'כחול לבן' | יאיר לפיד אינו מחבב את מעשיה והלין על כך בפני היו"ר גנץ שמגן עליה בכל מחיר | ינקלביץ' אף נדרשה להיבדק בפוליגרף | הערכה: ב'יש עתיד' מנסים לחסלה פוליטית

קרבות ב'כחול לבן': ינקלביץ' נכשלה בפוליגרף
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

הקרבות ב'כחול לבן' שוב דולפים למהדורות החדשות, הפעם יאיר לפיד במאבק נגד הנציגה החרדית במפלגת 'כחול לבן' עומר ינקלביץ׳ לאחר שנחשדה כמי שהדליפה חומרים מהמפלגה וקיבלה חסינות מיו״ר המפלגה בני גנץ.

על פי דיווחה של הכתבת דפנה ליאל ב'ערוץ 12', הח"כית החרדית עומר ינקלביץ' שנמצאת ביחסים קרובים עם יושב ראש המפלגה בני גנץ ומטבע הדברים נחשפה לחומרים רגישים, הדליפה חלקים מהם החוצה, כשחלקם אף הגיעו למהדורות התקשורת שחגגה עליהם.

את הטענות הללו מפנה כלפיה, השותף להנהגה חבר הכנסת יאיר לפיד. בעקבות הטענות, עברה ינקלביץ' בדיקת פוליגרף ונכשלה, אלא שבשל קרבתה לגנץ, לא ננקטו נגדה צעדים, כאשר בעקבות הדברים התקיימה שיחה קשה בין לפיד לגנץ ואף בין לפיד לינקלביץ'.

ב'כחול לבן' מעריכים כי בשל עמדותיה הדתיות הכריזו ב'יש עתיד' על מלחמה נגדה, במטרה לחסלה פוליטית והדלפת הדברים הערב לתקשורת נועדה לצורך כך, כאשר היא מקבלת גיבוי מלא מיושב ראש המפלגה גנץ.

נציין עוד כי השיח כנגד יאיר לפיד מטעם נציגי 'כחול לבן', יצאו לאחרונה לתקשורת במספר הזדמנויות, כאשר מי שמוביל את השיח הוא יו"ר 'תלם' ושר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון, שהוקלט מצהיר כי צריך לבטל את הרוטציה על ראשות הממשלה בין לפיד לגנץ.

בנוסף, במהלך מערכת הבחירות הודלף תיעוד מקבוצת המפלגה, בה הטיחו חברי הכנסת יזהר שי ומיכאל ביטון מ'כחול לבן', האשמות קשות כנגד יאיר לפיד בכל הנוגע ליחס שלו כלפי הציבור החרדי.

מ'כחול לבן' נמסר בתגובה לדיווח ב'ערוץ 12': "כחול לבן הינה האלטרנטיבה השלטונית היחידה למשטר נתניהו, ואנו נחושים להמשיך במסע להחלפת השלטון. צר לנו כי גורמים פוליטיים איזוטריים ושוליים עוסקים באובססיביות במיחזור מידע, בהכפשות ורכילות ומנסים לחבל במאמץ".

מפלגת כחול לבן עומר ינקלביץ' יאיר לפיד בני גנץ בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד