י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
על רקע פיטוריו?

בנט מתגרה בנתניהו: "לכל אדם יש תחליף"

נפתלי בנט החל את הבחירות הללו בעוונה וממקום נחות, בראיון שישודר במוצ"ש, הוא מרשה לעצמו יותר מבעבר לדבר נגד נתניהו ולרמוז שתם זמנו, "יש 5-6 אנשים בפוליטיקה שיכולים לעשות את זה"

בנט מתגרה בנתניהו: "לכל אדם יש תחליף"
נתניהו/בנט צילום: יוסי זליגר/יונתן זינדל, פלאש 90

"לכל אדם יש תחליף, יש 5-6 אנשים בפוליטיקה הישראלית כיום שיכולים להיות ראשי ממשלה", כך אומר יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט ומעביר בעצם מסר לבנימין נתניהו שפיטר אותו מתפקידו כשר החינוך והתפוצות כי תם זמנו.

את הדברים אמר בנט בראיון שהעניק לעיתונאית רינה מצליח וישודר במוצ"ש בתכנית 'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 12'.

לראשונה מפתיע איש הימין ומבהיר כי לא ימליץ לנשיא המדינה בהכרח על נתניהו כמי שירכיב את הממשלה, "אמליץ על מועמד ימני, עם הסיכויים הגדולים ביותר להקים ממשלה. אצלי לא יהיו בחירות שלישיות, זה אומר שאם תעלה הצעה לפיזור הכנסת כמו שהיה הפעם, אני לא אצביע בעד, אני אצביע נגד. לא מתזזים מדינה פעם שלישית לבחירות, זה לא יקרה", הוא מצהיר נחרצות.

לשאלה האם ירוץ בבחירות הללו יחד עם איילת שקד, הוא משיב, "אני לא מחכה. הימין החדש רץ קדימה עם או בלי איילת שקד. התנועה גדולה מבן אדם". מצליח שאלה את בנט האם ייתן לשקד לעמוד בראש, אם תחליט לרוץ איתו שוב, "אני אניח את האגו בצד ואנחנו נעשה את מה שנכון", השיב שר הכלכלה והחינוך לשעבר.

כאמור, בנט רומז בראיון שישודר במוצ"ש כי תם זמנו של נתניהו וכי "הרבה אנשים יכולים להיות ראשי ממשלה, יש 5-6 אנשים בפוליטיקה שיכולים לעשות את זה. מדינת ישראל התקיימה לפני נתניהו והיא תמשיך להתקיים גם אחריו. נתניהו עשה דברים גדולים כראש ממשלה, אבל בוודאי לכל בן אדם יש תחליף".

בליכוד לא נשארו חייבים לדברים והגיבו, "בנט הוא האחראי המרכזי לכך שגוש הימין איבד 4 מנדטים, מוטב שישקיע את מאמציו בתיקון נזקיו ולא יתקוף את ראש הממשלה נתניהו".

נפתלי בנט בנימין נתניהו רינה מצליח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד