י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"מתים שהוא יעלם"

אם נתניהו מביא 61 - זה נוקאאוט היסטורי

הפרשן של 'ערוץ 13' רביב דרוקר מנתח את הבחירות ושם במרכזן את אהוד ברק כמי שתקוע כמו עצם בגרון, שסתם יזרוק אלפי קולות לפח אם לא יזכה לאיזה איחוד בימים שנותרו עד סגירת הרשימות | וגם, "אם נתניהו מביא 61 מנדטים בלי ליברמן זה הנוקאאוט הכי גדול בהיסטוריה"

אם נתניהו מביא 61 - זה נוקאאוט היסטורי
פלאש 90

הבחירות לכנסת ה-22 מתקרבות לרגעי הכרעה, כאשר בעוד כעשרה ימים ייסגרו הרשימות והקמפיינים הרציניים יחלו להציף את הצמתים והשווקים, והשם שעלה בשבוע האחרון שוב ושוב לכותרות, הוא שמו של ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק, שבכל הסקרים לא מצליח להתרומם, מה שאומר שהציבור לא ממש מתלהב מהאיש ולא רואה בו משיח השמאל.

פרשן 'ערוץ 13' רביב דרוקר, שוחח עם אריה אלדד ורוני בר-און ברדיו 103FM וניתח את עתידו הפוליטי של יו"ר 'ישראל דמוקרטית' ועל האפשרות שראש הממשלה בנימין נתניהו, לא יצליח להרכיב את הקואליציה הבאה.

לגבי ברק אמר דרוקר, "זה קצת מזכיר אנשים שגוססים במיטה של הבית חולים כדי להגיע לחתונה של הבת. הוא צריך להיות 9 ימים מעל אחוז החסימה כדי שיהיה איחוד. אחרת הוא יזרוק קולות לפח. היום לא מדובר שיהיה מספר אחת, אלא לתת לו קרש הצלה".

לדבריו, "עמיר פרץ וניצן הורביץ היו מתים שהוא יעלם, הם היו מעדיפים שהוא יפרוש. הוא תקוע להם כמו עצם בגרון, הם היו מעדיפים שהוא יפרוש ולא סמוטריץ'. אבל עוד פעם אם הוא ישרוד את תשעת הימים האלה, הם יצטרכו לבלוע אותו. היינו 1400 קולות ממצב שאני ואתה מדברים על פסקת הגבלה, חסינות, מחאות ברחובות, היו כבר תוכניות מחאות של כחול לבן".

למרות שבכל הסקרים שפורסמו עד כה במערכת הבחירות הנוכחית, גוש הימין לא מצליח להביא 61 מנדטים, ללא ליברמן, אומר דרוקר בראיון ל-103FM כי "אם נתניהו מביא 61 מנדטים בלי ליברמן זה הנוקאאוט הכי גדול בהיסטוריה שלא היה כדוגמתו. ואם יהיו לו 60 יכול להיות שהוא לא רה"מ. מעולם הימין בניקוי ליברמן לא עבר את ה-60".

נציין, כי בשני סקרים שפורסמו הבוקר קיבל 'הליכוד' את מרב המנדטים - 32 במספר, לעומת 'כחול לבן' שמקבל רק 29, אך עם זאת לאף גוש אין עדיין את הרוב הנדרש להקמת ממשלה בראשותו. 

רביב דרוקר רדיו 103 FM אהוד ברק בנימין נתניהו בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד