י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בתיעוד הסוער

רון קובי הגיע לעורר פרובוקציות בחוף הנפרד

ראש עיריית טבריה רון קובי מנצל את רגעיו האחרונים בעיר כדי לקדם את קמפיין הבחירות של מפלגתו 'הימין החילוני' והגיע לעורר פרובוקציות בחוף הנפרד בעיר ביום שישי - בשעה שהחוף עמוס במתרחצים חרדים • צפו בתיעוד הסוער

רון קובי הגיע לעורר פרובוקציות בחוף הנפרד
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

"אל תירא ישראל כי גור אריה הלא אתה ואריה אם ישאג מי לא ירא" כך נפתח השידור הפרובוקטיבי שהעביר היום (שישי) ראש עיריית טבריה רון קובי מחוף הים הנפרד בעירו.

קובי הגיע למקום בכדי להכריז שהחוף הנפרד יהיה פתוח לציבור הרחב בעיצומה של שבת קודש ובאופן טבעי עורר את זעמם של המוני החרדים ששהו בשעת צהריים של יום שישי בחוף.

בשבועות האחרונים, כשקובי הבין שעתידו כראש עיריית טבריה נחתם, הוא החל במסע אנטי חרדי שמסלים מיום ליום ובדרך הוא שובר את שיאו שלו עצמו.

"תראו את השנאה בעיניים שלהם" הכריז קובי כשברקע נשמעת שירה אדירה של שירי שבת. קובי נראה זחוח במהלך השידור שהעביר ונדמה שידע מראש כיצד זה יראה.

"הגענו לכאן לחוף הנפרד של טבריה להודיע שמחר זה יהיה פתוח לחילונים - אחרי שהיה סגור בשבת במשך שנים" אמר קובי למצלמה כשברקע נשמעת שירה אדירה של "עוצו עצה ותופר".

בהמשך לעגו לו המתרחצים ושרו לו "הביתה בשמחה רבה" ולאחר מכן "איפה אריה איפה אריה" כשהכוונה כמובן לאריה דרעי יו"ר ש"ס ומי שקובי הכריז עליו מלחמה בחודשים האחרונים.

"מה שלא מבינים החבר'ה האלה, שזה נגמר והחוף יפתח כל שבת" אומר קובי ואחרי מילותיו חוזר הגולם המגודל שצמוד אליו באופן תדיר.

"כמה תשומת לב קיבלת?" שואל אותו בחור ישיבה לקראת סיום השידור. קובי אינו משיב ומתרחק מהמקום כשחיוך מרוח על פניו, הפרובוקציה הצליחה.

בצמוד לשידור הפרובוקטיבי כתב רון קובי בחשבון הפייסבוק שלו: "תראו את השנאה בעיניים, תראו את ההסתה והגידופים, השבאבניקים של אריה דרעי! באנו לחוף הנפרד בטבריה ותראו מה קורה פה.... לא יאומן.החל ממחר החוף הנפרד פתוח חינם לכולם בשבת! כל תושבי הקריות וחיפה בורחים מהמדוזות ובאים לטבריה. רק רון קובי והימין החילוני יעצרו את הכפייה החרדית בכנסת ובמדינה. אנחנו זקוקים ל 1000 שיתופים כדי שכל המדינה תראה".

 

רון קובי עיריית טבריה אריה דרעי חוף הים הנפרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד