י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ראש העיר הפתיע וביקר במוסד החרדי בפתח תקווה

ראש עיריית פתח תקווה לא נח לרגע, וממשיך בתנופת עשייה אדירה בעיר פתח תקווה •  הבוקר קיים רה"ע סיור בת"ת 'שירת התורה' בראשות חיים אהרון סטנייצקי

ראש העיר הפתיע וביקר במוסד החרדי בפתח תקווה
ראש העיר באחת הכיתות בת"ת צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית פתח תקווה לא נח לרגע, וממשיך בתנופת עשייה אדירה בעיר פתח תקווה, ומסתבר שלמרות כל הניסיונות הפוליטיים לצבוע אותו כמי שלא ממש פועל לטובת הציבור החרדי בעיר, מסתבר שדווקא גרינברג מקדם את צרכי המוסדות החרדיים בעיר פתח תקווה ללא ליאות.

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג קיים הבוקר (שישי) סיור בת"ת שירת התורה של יו"ר פורום המוסדות בפתח תקווה, חיים אהרון סטנייצקי.

ראש העיר ביקר בכיתות הלימוד ובחן את הילדים על החומר הנלמד ופרשת השבוע. הילדים קראו פרקי תהילים להצלחתו של העיר ומנהל הת"ת הקדיש לראש העיר ספר תהילים מהודר.

לאחר מכן קיימה הנהלת הת"ת ישיבה מיוחדת עם ראש העיר, במהלכה קיבלו מענה מהיר מרמי גרינברג לשורה ארוכה של צרכי החיידר שלא קיבלו מענה עד כה בקדנציות קודמות.

בנוסף, גרינברג עמד מקרוב על צרכי המוסד לקראת שנת הלימודים הקרובה, וסידר במקום תמיכה עירונית עבור המוסד.

בנוסף, בישר להם ראש העיר על פעילותו לבנייה מסיבית של מעונות יום חדשים עבור הציבור החרדי, ובתוכם גם מעונות עבור המוסד ׳שירת התורה׳.

יצויין, כי מבירור קצר בעיר עולה, כי ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג מקיים סיורים קבועים מידי יום שישי בשורה ארוכה של מוסדות בעיר, ומידי שבוע יוצאים המנהלים עם ידיים מלאות וכשהם מלאי התפעלות מהעשייה המהירה והברוכה עבורם.

כך בין היתר נודע לבחדרי חרדים, כי בסיור שקיים ראש בעיר לפני מספר שבועות בבית הספר לבנות, בית יעקב, בשכונת גני הדר, המזוהים דווקא עם דגל התורה, יצא משם ראש העיר עם בשורה משמעותית ביותר למנהלי המוסד, בעת שבישר להם על פעילותו לאישור בנייה של 8 כיתות לימוד חדשות, וזאת לאחר שנוכח בצורך הקיומי לכך לטובת המשך התנהלות המוסד.

מנהלי המוסד ציינו אז, כי למרות כל הדיבורים בקרב העסקנים הפוליטיים בעיר, דווקא רמי גרינברג נותן מענה לצרכים שבמשך שנים הוזנחו על ידי ראשי הערים הקודמים ועל ידי הנציגים החרדים של יהדו"ת ששלטו אז במסדרונות העירייה.

פתח תקווה רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד