י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תוך כדי הפגישה

סמוטריץ' נגד בנט ושקד: "לא למדו לקח"

בעודם נפגשים בתל אביב על עתידם הפוליטי אם במשותף ואם בנפרד, השר בצלאל סמוטריץ' תוקף אותם, "טעינו כנראה בסלחנות שגילינו ליצר ההרפתקנות המסוכן שלהם. הפעם כבר לא יסלחו להם"

סמוטריץ' נגד בנט ושקד: "לא למדו לקח"
'נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

12 ימים להגשת הרשימות ובעוד השרים לשעבר נפתלי בנט ואיילת שקד נועדים הערב (מוצ"ש) לפגישה מכרעת לגבי עתידם הפוליטי, כשעל פי הדיווחים, השניים ינסו להתמודד במסגרת 'הימין החדש' - השר בצלאל סמוטריץ' יוצא למתקפה חריפה נגדם.

בציוץ שפרסם ברשת הטוויטר, כתב שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', "איך שזה נראה בנט ושקד לא למדו את הלקח. טעינו כנראה בסלחנות שגילינו ליצר ההרפתקנות המסוכן שלהם".

לדבריו, "צריך לומר בצורה ברורה, אם הם יחזרו שוב בחוסר אחריות על הטעות שתפצל את הימין הם ישאו באחריות לתוצאותיה. הפעם כבר לא יסלחו להם על הפלת ממשלת הימין והקמת ממשלת שמאל בגלל מניעים אישיים".

דבריו של סמוטריץ' הגיעו כתגובה לדבריו של נפתלי בנט בראיון ל'ערוץ 12' כי "הציבור הדתי לאומי צריך להתמודד לכנסת בשתי מפלגות שונות" כשלדבריו, "היינו צריכים להגיד לציבור למה יש צורך חיוני בימין החדש, בימין ליברלי של זהות יהודית - אבל בלי כפייה".

עוד אמר בנט, "אנחנו לא פשרנים, אבל בכל מה שקשור בדת ומדינה, ובכלל יחסים בין בני אדם פה במדינה - ימין מחבר, זה קריטי וחיוני שיהיה ימין ליברלי, מאחד, שאוהד יהדות אבל מתנגד לכפייה ובעיקר מתנגד לשיח של שנאה".

בצלאל סמוטריץ' איילת שקד נפתלי בנט בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד