י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אני הולכת להרוג את כולכם"

הצילו את הדיילות ו"פוצו" במשקאות קלים

זוג נוסעים שסייע לצוות הדיילים וריתק אישה שהשתוללה במהלך טיסה - דורשים פיצוי לאחר שחברת התעופה קנסה את המשתוללת במאות אלפי שקלים ולא טרחה לתת להם כלום מלבד משקאות קלים

הצילו את הדיילות ו"פוצו" במשקאות קלים
ישנים בטיסה. אילוסטרציה צילום: unsplash

לורנה לוקאס, (52) ובעלה קלייב (59) סייעו לרתק את קלואי היינס (25) על כיסאה במטוס לאחר שזו הסתערה על תא הטייס במהלך הטיסה וצרחה - "אני הולכת להרוג את כולכם".

הנוסעת התפרעה, הכתה את הדיילות ובעטה לכל עבר; היא ניסתה לפתוח את דלת היציאה לשעת חירום באמצע הטיסה מול הנוסעים המבוהלים, עד שהזוג לוקאס שם להשתוללות סוף.

הזוג אמר כי הצוות של Jet2 היה "צעיר מדי וחסר ניסיון" כדי להתמודד עם המשבר באוויר. "דיילת אחת אף איימה לסטור לגברת היינס שהשתוללה, לא הייתה שום סמכות רצינית".

ב -22 ביוני האחרון המריא המטוס מנמל התעופה סטנסטד לטורקיה, ולאחר שהנוסעת התפרעה, הטייס החליט לחזור ולנחות. שני מטוסי קרב מסוג טייפון הוזנקו ללוות את המטוס בדרכו חזרה לבריטניה.

המתפרעת הורדה מהמטוס והטייס המריא חזרה לטורקיה. החברה הציעה לזוג משקאות קלים לאות תודה על העזרה בעצירת המשתוללת. אך הזוג גילה שהחברה קנסה את המשתוללת בסכום כסף גדול, 85 אלף ליש"ט (כ-400,000 ש"ח), ואילו להם הם לא הציעו אפילו 50 פאונד לכרטיס נוסף.

בראיון ל-סאן אונליין, אמרו בני הזוג: "הם קנסו אותה, אבל הם לא מרגישים שהם חייבים לעשות מחווה של רצון טוב, כי זה לא היה באשמת חברת התעופה - זו הייתה התשובה שלהם".

"אני לא מרוצה מהם בכלל על שלא פיצו אותנו", אמרה האישה, "זה היה טראומטי, לכן אני כל כך מאוכזבת מ-Jet2, אנשים אמרו לי - הם לא נתנו לך כלום? אמרתי אפילו שובר של 50 ליש"ט לטיסה הבאה הם לא נתנו לנו".

דובר חברת Jet2 אמר ל"סאן אונליין": "הצוות המאומן שלנו עשה עבודה נהדרת בטיפול בכל הנוסעים על טיסה עם נסיבות קשות מאוד, כולל ריתוק האישה שהשתוללה בעזרת נוסעים נוספים, אנו בקשר עם המעורבים כדי להביע את תודתנו ולהציע מחוות של רצון טוב".

טיסה מטוס פיצוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד